06.09.2022 / 14:07
StoryEditor

Rynek marki własnej FMCG w Polsce to już 40 mld zł. Sprzedaż private label w tym roku będzie rekordowa

Na zdj. produkty marki własnej sprzedawane w sklepie sieci Żabka (fot. mat. prasowe)
W czerwcu marki własne sieci handlowych odpowiadały za 21,2 proc. sprzedaży produktów FMCG - wynika z danych NielsenIQ. Przez rok udział ten wzrósł o 0,4 p.proc.

Wartość sprzedaży marek własnych FMCG w okresie 12 miesięcy zakończonych w czerwcu br. wyniosła 39,95 mld zł. Dla porównania, w pełnym roku 2021 r. w Polsce sprzed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 18:38
StoryEditor
Do której będą otwarte Biedronki przed majowym weekendem? Sieć zapowiada wydłużenie godzin pracy sklepów
W dniach 24-26 kwietnia ponad 3 tys. sklepów sieci Biedronka będzie otwartych prawie do północy (fot. YouTube)

Sieć Biedronka już tydzień przed majówką wydłużyła godziny otwarcia swoich sklepów. W czwartek, piątek i sobotę, 24, 25 i 26 kwietnia placówki pod tym szyldem będą pracowały prawie do północy. W niedzielę 27 kwietnia Biedronka też pohandluje.

Przed długim majowym weekendem Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów, aby klienci mogli skorzystać m.in. z ostrej promocji na piwo.

Do której będą otwarte sklepy Biedron...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 00:39
StoryEditor
Sieć dyskontów Takko Fashion zapowiada otwarcie kilkuset sklepów i uruchomienie nowej aplikacji dla klientów
Martino Pessina, CEO Takko Fashion

Sieć dyskontów odzieżowych Takko Fashion planuje otworzyć w ciągu najbliższych lat kilkaset sklepów na swoich głównych rynkach. Jednocześnie firma kontynuuje inwestycje w modernizację istniejącej sieci sklepów, a w planach jest odświeżenie aplikacji lojalnościowej Takko Friends i rozbudowanie jej o nowe spersonalizowane funkcje.

Dyskont odzieżowy Takko Fashion inwestuje w dalszy wzrost. Do 2028 roku detalista planuje otworzyć do 300 nowych sklepów w regionie DACH i Holandii. Co najmniej 60 nowych pl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 05:06