20.03.2017 / 15:06
StoryEditor

Strategia cenowo-asortymentowa sieci Dino

(materiały prasowe)
Grupa Dino oferuje swoim klientom ok. 5 tys. starannie wybranych pozycji asortymentowych (SKU), w większości markowych oraz świeżych produktów. Ceny ok. 500 pozycji asortymentowych (SKU) reprezentujących, zdaniem Zarządu, produkty kluczowe dla klientów są weryfikowane i ustalane na poziomie konkurencyjnym w stosunku do sieci dyskontowych.

Zarząd jest zdania, że dzięki szerokiej, konkurencyjnej i odpowiednio skonstruowanej ofercie asortymentowej sklepy Grupy Dino są atrakcyjnym miejscem robienia codziennych zak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 15:14
StoryEditor
Rafael Gasset, COO Metro AG nt. sytuacji biznesu w Polsce: UE jest bezpieczna i Polska jest bezpieczna! [WYWIAD]
Rafael Gasset, Dyrektor Operacyjny (COO) Metro AG
Rafael Gasset, Dyrektor Operacyjny (COO) Metro AG: - Co ważne dla mnie jako menedżera, to fakt, że nasz biznes wyszedł z tych wszystkich zawirowań ostatnich lat wzmocniony, okazał się odporny na różne zakłócenia na rynku, był zdolny realizować swoją misję i rozwijać się. Obecnie gospodarka europejska jest moim zdaniem w pozytywnym trendzie, powoli wraca koniunktura konsumencka, zatem jestem dobrej myśli.

Kliknij i przeczytaj także obszerny wywiad z Dominikiem Brannym, prezesem Makro Cash and Carry Polska: Chcemy być inkubatorem innowacji i przedsiębiorczości

Firma Makro dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 13:45
StoryEditor
DPD otwiera kolejny oddział w Polsce. Zapewni obsługę przesyłek klientów w Warszawie i okolicach
Otwarcie oddziału DPD WA4 w Warszawie (DPD)
DPD Polska rozpoczęło pracę w czwartym oddziale firmy kurierskiej obsługującym aglomerację warszawską. Nowy oddział otwarto w City Point Targówek w Warszawie.

Nowa sortownia DPD o symbolu WA4 mieści się przy ul. Matuszewskiej na warszawskim Targówku. Powierzchnia magazynowa obiektu logistycznego liczy 6 tys. mkw., a obok niej wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2024 13:14