09.05.2024 / 14:58
StoryEditor

Widzieliśmy pierwszy w Warszawie sklep Żabki z rozbudowaną strefą gastronomiczną [GALERIA]

Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastro
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastrofot. Mk
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastro
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastrofot. Mk
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastro
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastrofot. Mk
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastro
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastrofot. Mk
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastro
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastro
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastro
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastro
Właśnie wystartował pierwszy w Warszawie sklep sieci Żabka z rozszerzoną ofertą gastronomiczną. To element nowej strategii detalisty, który chce znacząco zwiększyć udział sprzedaży produktów ready-to-eat. Zobacz galerię.

Żabka mocno stawia na gastronomię. Choć oferta dań gotowych, serwowanych na ciepło w sklepie i tak od lat była stale rozbudowywana, teraz firma chce stać się największą streetfo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 17:54
StoryEditor
Wózek sklepowy zasilany AI? Ekspert pokazuje, jak wykorzystać ja w shopper marketingu
Wózek AI Caper Carts Instacart (fot. Yt)

Inteligentne wózki sklepowe to doskonałe narzędzie do prezentowania konsumentom treści marketingowych. Pytanie jednak, czy sieci handlowe w Polsce są w stanie w nie zainwestować.

“Bardzo dużo mówi się o rozwiązaniach AI, które są przydatne w retail. Ale to głównie rozwiązania dla samych sklepów, a nie dla ich dostawców, czyli producentów FMCG. Z wózkiem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 08:48
StoryEditor
Żabka z "subskrypcją" na piwo, a do Biedronki i Lidla powracają piwne promocje majówkowe. Nawet 12+12 piw gratis
Sieci handlowe liczą na duże wzrosty sprzedaży piwa przed majówką (fot. Shutterstock; Biedronka)

Polski rząd pracuje nad zakazem promocji typu "kup 8 piw, a 4 dostaniesz w gratisie", a tymczasem - póki takie działania nie zostały zabronione - sieci handlowe powracają z "kultowymi" ofertami przed długim weekendem majowym. To już w Polsce majówkowa tradycja.

Żabka odnawia pomysł na "abonament" na piwo, Biedronka wprowadziła właśnie promocję 12+12 piw gratis na wszystkie piwa w butelkach zwrotnych. Warunkiem jest skorzystanie podcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 07:00