26.08.2024 / 09:26
StoryEditor

Polacy wolą oszczędzać nerwy zamiast pieniędzy? Coraz mniej osób czeka na promocje wyprawki szkolnej

Dziewczynka w sklepie (fot. FotoAndalucia/Shutterstock)

Co roku na koniec wakacji sklepy przeżywają boom na zakupy artykułów szkolnych. Jednak, jak wskazują eksperci UCE Research i Grupy Offerista, w tym roku będzie on nieco mniejszy niż zazwyczaj. Polacy są w lepszej kondycji finansowej i nie muszą tak bardzo liczyć na promocje.

Z najnowszego branżowego raportu pt. „Idzie szkoła. Polacy na zakupach”, autorstwa UCE RESEARCH i Grupy Offerista wynika, że 8,7% Polaków już w lipcu kupiło wyprawki dla swoich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2024 / 17:29
StoryEditor
Ponad połowa wizyt w sklepie stacjonarnym w centrum handlowym kończy się zakupem
(fot. Shutterstock)

Celem 88,5 proc. wizyt klientów w galeriach handlowych są tradycyjne zakupy - twierdzi Polska Rada Centrów Handlowych, powołując się na badanie zrealizowane na jej zlecenie przez GfK. W przypadku 10 proc. wizyt w centrach handlowych klienci łączą zakupy z zachowaniami omnikanałowymi, a tylko 1,5 proc. odwiedzin w "świątyniach handlu" służy wyłącznie realizacji zachowań omnikanałowych. Co to oznacza?

- Tradycyjne zakupy pozostają głównym powodem wizyt klientów w obiektach handlowych, istotna jest też skala łączenia zakupów z zachowaniami omnikanałowymi, ale sam odbiór czy zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.09.2024 / 12:36
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Luis Amaral, Spar, Dino, Eurocash, wyższa od zakładanej podwyżka płacy minimalnej oraz liczne fuzje i przejęcia w FMCG
Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej

Obecny tydzień obfitował w informacje dotyczące kolejnych fuzji i przejęć w branży FMCG. Patrząc na sytuację gospodarczą i nastroje konsumentów, to już wkrótce usłyszymy o kolejnych transakcjach. Rosnące koszty i konsument, który ostrożnie podchodzi do kupowania to także problem największych firm dystrybucyjnych takich jak Dino czy Eurocash.

1. W handlu brakuje co najmniej 200 tys. pracowników! Czy cudzoziemcy uratują branżę?

2. Rząd zmienia zdanie ws. płacy minimalnej na 2025! Znamy nową kwotę, przedsi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 20:07