12.08.2022 / 17:13
StoryEditor

Bobby Burger zmienia menu i wprowadza roślinne odpowiedniki klasycznych burgerów. Sieć zainwestuje także w farmy wertykalne

Bogumił Jankiewicz, współwłaściciel sieci Bobby Burger (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć burgerowni Bobby Burger mocno rozbudowała ofertę swoich produktów wegańskich. Każdy z kilkunastu burgerów, który znajduje się w karcie, ma swój roślinny odpowiednik. Firma uruchamia też kuchnię centralną oraz stawia farmy wertykalne.

Firma dysponuje siecią 37 lokali w 15 miastach. Jeszcze trzy lata temu było ich ponad 40, ale pandemia zmusiła sieć do zmniejszenia skali.

– Na ten moment połowę loka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 10:39
StoryEditor
Biedronka i Lidl oglądają i porównują sobie nabiał. Wojna cenowa w nowej odsłonie
Nowa odsłona wojny cenowej (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl/Jeronimo Martins Polska)

Wojna cenowa między dwiema największymi sieciami handlowymi w Polsce – Biedronka i Lidl – weszła w nową fazę. Tym razem sklepy porównują ceny nabiału i jak zwykle, obydwie twierdzą, że są najtańsze. Czy jednak klientów obchodzi mierzenie paragonów między dyskonterami?

Historia widziała już wiele przedziwnych konfliktów: wojny dorszowe, wojny przeciwko morzu, które prowadził zarówno król Persji Kserkses I, jak i rzymski cesarz Kaligula, a tera...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 15:45
StoryEditor
Ukraińska sieć Isei odsłania szczegóły dotyczące ekspansji w Polsce. Wiemy, kiedy ruszą placówki w modelu franczyzowym
Ukraińska sieć drogeryjna Isei zapowiada otwarcie w tym roku własnych sklepów w kilku dużych miastach w Polsce (fot: Instagram)

Anush Tovmasyan, założycielka sieci sklepów kosmetycznych Isei, która w listopadzie 2024 r. otworzyła pierwszą stacjonarną placówkę na naszym rynku, zdradziła plany dotyczące rozwoju w Polsce. Ujawniła też, ile firma zainwestowała w biznes nad Wisłą.

Ukraińska firm Isei, zajmująca się sprzedażą kosmetyków, wybrała Polskę jako kraj, w którym rozpoczęła zagraniczną ekspansję. Jej założycielka, Anush Tovmasyan, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. marzec 2025 21:11