24.10.2023 / 15:46
StoryEditor

Circular Foam - nowoczesna i bezpieczna dla środowiska metoda recyklingu

Rozwiązania recyklingu zaprezentowano na niedawnym kongresie Mazovia Circular Congress. Fot. Tomasz Kolmasiak
Zakończony niedawno Mazovia Circular Congress, to miejsce i okazja do zaprezentowania innowacyjnych rozwiązań z zakresu gospodarki o obiegu zamkniętym i zrównoważonego rozwoju. Circular Foam zaprezentował recykling pianek poliuretanowych często wykorzystywanych również branży handlowej oraz HoReCa.

Technologia opracowana przez Circular Foam skupia się na metodologii recyklingu sztywnych pianek poliuretanowych. - Są one stosowane na przykład w lodówkach, zamrażarkach czy oc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 13:15
StoryEditor
Musy owocowe i żele w saszetkach. Maspex chce wykorzystać trendy napędzane wygodą i zapotrzebowaniem na szybkie przekąski [WYWIAD]
Dariusz Czech, dyrektor generalny Zakładów Dywizji Napojowej (Beverages), Grupa Maspex (fot. mat. prasowe)

Wygoda i zdrowy skład stają się ważnymi wartościami w świecie przekąsek. Musy owocowe w saszetkach oraz żele energetyczne zdobywają coraz większe rzesze fanów – od rodziców szukających szybkiego rozwiązania dla dzieci, po osoby aktywne fizycznie. Dariusz Czech, dyrektor generalny Zakładów Dywizji Napojowej (Beverages) w Grupie Maspex opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl o tym, co sprawia, że te produkty stały się jedną z najszybciej rosnących kategorii w branży spożywczej.

Marka Tymbark od kilku lat intensywnie rozwija segment płynnych produktów spożywczych, takich jak musy owocowe czy desery w saszetkach. Jak dziś wygląda Wasza pozycja na tym ryn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 11:17
StoryEditor
"W vendingu nie ma miejsca na eksperymenty. Stawiamy na produkty, które konsument zna" [WYWIAD]
Maszyna vendingowa (fot. Shutterstock)

Piotr Sydoń, członek zarządu i Szymon Grunwald dyrektor biura zarządu Polskiego Stowarzyszenia Vendingu mówią o tym, jak rozwija się rynek sprzedaży z automatów w Polsce, jakie lokalizacje są najlepsze dla operatorów i dlaczego raczej nie doczekamy się urządzeń w przestrzeni miejskiej.

Jak wygląda obecnie rynek vendingu w Polsce?

Szymon Grunwald: Szacuje się, że w Polsce stoi obecnie od 80 do 100 tys. maszyn vendingowych, być może nawet nieco więcej - do 120...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 12:36