12.03.2019 / 00:00
StoryEditor

Hochland Polska rozwija ofertę skierowaną do gastronomii

Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager, Hochland Polska (Fot. materiały prasowe)
Firma Hochland Polska rozwija dział Food Service skierowany do klientów z sektora HoReCa. Producent nabiału powiększa też portfolio wyrobów pod marką Hochland Professional, powstała ponadto strona internetowa www.hochlandprofessional.pl.  

Hochland Polska jest wartościowym liderem rynku serów w Polsce. W ofercie firmy znajdują się sery kremowe topione, twarogowe, żółte dojrzewające, pleśniowe itp. Produkty Hochlan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 19:10
StoryEditor
Dyrektywa CSRD. Czy firmy z branży FMCG są gotowe na nowe wyzwania?
Od lewej: Łukasz Głuch, partner, PwC; Grzegorz Kozieja, dyrektor biura analiz sektora food and agri, Bank BNP Paribas; Przemysław Gostkiewicz, prezes, Sokołów (fot. mat. pras.)
Unijna dyrektywa CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) wprowadza nowe obowiązki dotyczące ujawniania przez firmy informacji związanych ze zrównoważonym rozwojem. Określa ona jednolite standardy, według których spółki będą musiały raportować tego typu dane. Sprawozdania dotyczące zrównoważonego rozwoju staną się częścią sprawozdań z działalności, co oznacza, że będą upubliczniane razem ze sprawozdaniem rocznym. To koniec dowolności w zakresie czasu i standardów raportowania danych niefinansowych.

Dyrektywa CSRD wprowadza także wymóg atestacji danych niefinansowych. – Szacuje się, że nowymi regulacjami będzie około 50 tys. firm w Unii Europejskiej. W pierwszej kolejno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 15:22
StoryEditor
Action zdobywa rynek non-food w Polsce. Ile sklepów uruchomi sieć w tym roku?
Sklep Action w Toruniu (materały prasowe)
Action zdobywa w Polsce coraz większy udział, jeśli chodzi o handel produktami non-food i żywnością pakowaną. W ub. roku około 300 supermarketów pozwoliło firmie odnotować sprzedaż na poziomie 3,57 mld zł wobec 2,19 mld zł rok wcześniej, przy odpowiednio mniejszej liczbie sklepów.

Spółka zarządzająca sklepami Action w Polsce osiągnęła w ub. oku przychód w wysokości 3,57 mld zł, o 63 proc. wyższy niż rok wcześniej. W tym czasie otwarto 66 nowych sklepów i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2024 05:00