03.04.2019 / 11:37
StoryEditor

Makro rusza z nowym cyklem promującym rodzime tradycje kulinarne. Pierwsze Podhale

zaproszeni przez Makro do udziału w projekcie uznani szefowie kuchni zabrali gości w kulinarną podróż po smakach Podhala (Fot. materiały prasowe)
Firma Makro Polska rozpoczyna nowy cykl kulinarny pt. „Historyczny Stół Kulinarny”. Pierwsze spotkanie odbyło się w Rezydencji Gubałówka w Zakopanem i upłynęło pod znakiem kuchni podhalańskiej. Zgromadziło 70 przedstawicieli lokalnej gastronomii.

Historyczny Stół Kulinarny to nowy cykl prestiżowych wydarzeń branżowych poświęconych regionalnej kuchni polskiej. W ramach pierwszego spotkania czołowi przedstawiciele branży g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 12:37
StoryEditor
Od strategii do półki – jak model CMF360° pomaga detalistom i producentom mówić jednym językiem
Półka sklepowa (fot. Shutterstock)

Widziałem to setki razy. Spotkanie w sali konferencyjnej, po jednej stronie detalista, po drugiej – producent. Uprzejmości, kawa, a po pięciu minutach… pierwsze zgrzyty. Każdy ma swoje dane, swoje racje, swoje cele. Producent mówi o wzroście udziałów rynkowych, detalista o niskiej rotacji i marży. Jedni patrzą w Excel, drudzy w raport z kasy fiskalnej. I wtedy słychać to zdanie, które przez lata słyszałem od obu stron: „Mówimy o tej samej kategorii, ale jakby o dwóch różnych światach.”

Główne bóle po obu stronach półki

Współpracując z ponad 500 firmami – zarówno producentami, jak i sieciami detalicznymi – zobaczyłem, że ich wyzwania są często podobne, ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 10:51
StoryEditor
Action nadal rośnie. Sieć otworzy więcej sklepów niż planowała
Sklep sieci Action (fot. Konrad Kaszuba)

Sprzedaż netto za pierwsze dziewięć miesięcy 2025 roku w sieci Action wyniosła 11,2 mld euro, co stanowi wzrost o 17,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2024 roku. Sprzedaż LfL urosła o 6,3 proc.

Sieć podkreśla, że szczególnie we Włoszech i Hiszpanii istniejące i nowe sklepy Action osiągnęły bardzo dobre wyniki. Dobrze wypadł również asortyment Action na sezon letni, od ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. listopad 2025 02:28