07.01.2023 / 11:17
StoryEditor

McDonald‘s będzie ciął miejsca pracy w swoich spółkach na całym świecie i zapowiada nowe podejście do zarządzania

Pracownica restauracji McDonald‘s
Dyrektor Generalny Chris Kempczinski w liście do wszystkich pracowników McDonald‘s zapowiedział redukcję zatrudnienia w związku z reorganizacją firmy. Sieć barów szybkiej obsługi zamierza przyspieszyć ekspansję, dlatego grupa wstrzyma też niektóre z rozpoczętych projektów. Według szefa spółki obecne podejście do zarządzania firmą jest przestarzałe.

„Musimy przyspieszyć tempo otwarć naszych restauracji, aby w pełni wykorzystać zwiększony popyt, który napędzaliśmy w ciągu ostatnich kilku lat. Zmodernizujemy również nasze spo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 16:24
StoryEditor
Labubu – jak rozpoznać oryginalne lalki Pop Mart? Jak odróżnić prawdziwe zabawki od fałszywych?

Popularność kolekcjonerskich figurek Labubu z serii Pop Mart wystrzeliła w górę, co otworzyło drzwi do niepokojącego zjawiska. W sieci mnożą się podróbki, a fałszywe sklepy kuszą klientów zbyt dobrymi, by były prawdziwe, ofertami. Jak rozpoznać oryginał i nie paść ofiarą oszustwa?

Labubu to nie tylko kolekcjonerska figurka, ale globalny fenomen kulturowy. Te stworzone przez artystę Kasinga Lunga lalki, początkowo wchodzące w skład serii „The Monsters”, wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 12:10
StoryEditor
Sprzedawcy produktów luksusowych nie zmagali się z tyloma problemami od 15 lat!
Długoterminowe prognozy dla sektora dóbr luksusowych pozostają dobre, ale... (fot. Shutterstock)

Bieżący rok przynosi dla sektora dóbr luksusowych największe wyzwania od co najmniej 15 lat - czytamy w raporcie przygotowanym przez Bain & Company i stowrzyszenie Altagamma. Na tę branżę wpływają m.in. napięcia geopolityczne, zawirowania gospodarcze oraz pogłębiające się zmiany społeczne i kulturowe, mogące przedefiniować sposób, w jaki konsumenci postrzegają luksus. Jednak, jak twierdzą autorzy raportu, prognozy dla sektora pozostają pozytywne, pomimo spodziewanego spadku wartości rynku o 2-5 proc. w 2025 r.

Bain & Company zauważa, globalne wydatki na dobra luksusowe, które od zawsze były podatne na niepewność rynkową, obecnie znajdują się pod jeszcze większą presją. Zaufanie klient...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 12:13