14.06.2022 / 14:10
StoryEditor

McDonald’s świętuje 30 lat w Polsce. Sieć ma już 500 restauracji

Otwarcie pierwszej restauracji McDonald’s w Polsce (materiał archiwalny McDonald’s)
17 czerwca 1992 roku, na rogu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej w Warszawie, ustawiła się długa kolejka. Powód? Właśnie otworzyła się pierwsza restauracja McDonald’s w Polsce -  dla wielu znak nadchodzących zmian społecznych i gospodarczych. Po 30 latach na polskim rynku firma zatrudnia 31 000 pracowników, ma 500 restauracji w całym kraju.

W ciągu trzech dekad zmieniło się właściwie wszystko – od skali działalności, liczby restauracji, przez rozwój franczyzy i łańcucha dostaw, po inwestycje w nowe technologie i ew...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28.09.2023 / 15:31
StoryEditor

Jak handel powinien przygotować się na dzień chłopaka?

30 września będziemy obchodzić Dzień Chłopaka. To obok Dnia Kobiet czy Walentynek kolejna dobra okazja dla handlu, aby zwiększyć obroty (fot. mat. pras.)
30 września będziemy obchodzić Dzień Chłopaka. To obok Dnia Kobiet czy Walentynek kolejna dobra okazja dla handlu, aby zwiększyć obroty. Co Polki chętnie kupują swoim chłopakom? Sprawdziliśmy to.

Czasem trudno wybrać prezent, który trafi w gusta i potrzeby odbiorcy. Ciepła bluza na jesienne wieczory? A jak się okaże za mała lub za duża? Nowa gra na konsolę? A może on już...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.09.2023 / 10:43
StoryEditor

Jaka będzie jesień na rynku alkoholi? Ekspert wskazuje trendy

Klientka oglądająca wino (fot. Shutterstock)
Jesień to zdecydowany wzrost popularności alkoholi mocnych, ale po które konkretnie kategorie konsumenci chętniej sięgnął w nadchodzących tygodniach? O trendach mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A., producenta rzemieślniczych alkoholi mocnych.

W okresie jesienno-zimowym alkohol zaczyna pełnić nieco inną funkcję niż latem. Zamiast orzeźwienia ma on raczej rozgrzewać. W tym czasie rośnie więc naturalnie zainteresowanie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 22:20