19.10.2021 / 16:37
StoryEditor

Od restauracji lotniskowej do dark kitchen. Lagardere Travel Retail przeprowadziło transformację swojej restauracji w Warszawie

Restauracja Misa Polskie Jedzenie (fot. Lagardere Travel Retail)
Pandemia szczególnie mocno uderzyła w sklepy zlokalizowane w dużych węzłach komunikacyjnych, w tym na lotniskach. Na stołecznym Lotnisku Chopina należąca do Lagardere stacjonarna restauracja Misa Polskie Jedzenie stała się tzw. ciemną kuchnią i zaczęła sprzedawać jedzenie z dostawą.

Koncept dark kitchen to restauracja, która nie dysponuje miejscami stacjonarnymi lub posiada ich bardzo niewiele, a swoje dania sprzedaje przede wszystkim przez internet lub na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 14:25
StoryEditor
Robert Rękas, PSH Lewiatan: Rok 2025 będzie stał pod znakiem walki o uwagę klienta, o wolumen i o marże
Robert Rękas, prezes sieci Lewiatan (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)

Mimo obiektywnie trudnych warunków rok 2025 będzie czasem kontynuowania strategii biznesowej i kolejnym okresem walki o uwagę klienta, o wolumen i o marże. Naszym wyzwaniem jako organizatora sieci jest jak najlepsze przygotowanie się do systemu kaucyjnego – komentuje Robert Rękas, prezes zarządu PSH Lewiatan.

Wiele się ostatnio dzieje w naszej branży, całej gospodarce, a także geopolityce. Dominuje niepewność i brak przewidywalności, co utrudnia planowanie i funkcjonowanie firm. Trud...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 18:27
StoryEditor
UOKiK broni kierowców przed parkingowymi opłatami przy sklepach. Czy to koniec nieuczciwych opłat?
UOKiK broni kierowców przed parkingowymi opłatami przy sklepach. Czy to koniec opłat? (fot. Shutterstock)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) podjął stanowcze kroki wobec praktyk stosowanych przez firmę WEIP, operatora komercyjnych parkingów. Decyzja urzędu zobowiązuje firmę do zwrotu nienależnie pobranych opłat parkingowych. Komu należą się pieniądze?

Stanowisko UOKiK to odpowiedź na liczne skargi, które napływały od kierowców korzystających z parkingów obsługiwanych przez firmę WEIP. Skarżący wskazywali, że mimo posiadania w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. styczeń 2025 23:03