23.05.2018 / 09:31
StoryEditor

Pizzeria Papa John’s otwiera drugi lokal w Warszawie. W planach 20 placówek

(Fot. materiały prasowe)
19 maja przy ul. Grójeckiej 216 na warszawskiej Ochocie ruszył kolejny amerykańskiej sieci pizzerii Papa John’s. Operator zapowiada, że do końca 2019 roku lokali pod szyldem Papa John’s będzie w stolicy około 20.

Lokal został tak zaprojektowany, że goście mogą śledzić proces przygotowywania pizzy. Umożliwia to charakterystyczny element wystroju – przeszklenie między salą dla gości i kuch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 11:14
StoryEditor
Grill bez alkoholu? Raczej nie w Polsce. Przed majówką Polacy ruszą do sklepów po piwo i napoje wysokoprocentowe
W polskiej kulturze alkohol jest nieodzowną częścią spotkań przy grillu (fot. Alexander Kovacs/Unsplash)
Polacy, którzy wybierają się na grilla w czasie majówki, przyznają, że sporą część ich wydatków pochłonie alkohol. Łącznie blisko połowa z nich podaje 30-50 proc. kosztów. Prawie jedna trzecia zapowiada, że udział napojów wyskokowych w zakupach wyniesie 30-40 proc., a ponad jedna piąta – 40-50 proc. – wynika z sondażu UCE Research i Grupy Offerista.

Jedna dziesiąta konsumentów zakłada, że alkohol będzie stanowił 20-30 proc. ich wydatków w czasie majówki, jedna dziesiąta mówi o 50-60 proc. Nie brakuje też deklaracji, że aż 6...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 11:24
StoryEditor
Branża mięsna żąda kontroli skarbowej w dyskontach! Zarzuca sieciom zaniżanie cen produktów
Branża mięsna ma już dość praktyk dyskonterów (fot. Shutterstock/zdjęcie ilustracyjne)
Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP uważa, że dyskonty mogą łamać prawo. Prezes organizacji Tomasz Parzybut wystąpił w tej sprawie do szefa KAS oraz dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Warszawie, prosząc o "rozważenie możliwości" wszczęcia kontroli skarbowej w sieciach dyskontowych. O co poszło?

"Z informacji, jakie docierają do zarządu stowarzyszenia wynika, że część sieci sklepów dyskontowych może stosować nieuczciwą praktykę. W ramach posiadanych powiązań hand...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2024 21:02