30.12.2021 / 13:08
StoryEditor

Polska fenomenem jeśli chodzi o diety pudełkowe. W pandemii rośnie rynek cateringu dietetycznego

Dieta pudełkowa (Unsplash.com)
Pomimo tego, że nigdzie w Europie rynek diet pudełkowych nie jest tak rozwinięty jak u nas, eksperci przewidują dalszy jego wzrost – informuje portal wyborcza.biz. Zapowiadane są również podwyżki, bo cena 30 zł dziennie wydaje się już dość niska, biorąc pod uwagę podwyżki cen mięsa drobiowego czy warzyw.

Pomimo pandemii, w ubiegłym roku branża cateringów dietetycznych jako jedna z niewielu odnotowała wzrosty. Według Pawła Wróbla, prezesa Nice To Fit You, było to spowodowane międ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2024 / 12:32
StoryEditor
Sztuczna inteligencja pomaga sieci Netto w zarządzaniu zapasami i ograniczeniu marnowania żywności
Sieć Netto ogranicza marnowanie żywności

Ograniczenie marnowania żywności wymaga odpowiedzialnego podejścia do zarządzania zapasami na każdym etapie łańcucha dostaw. Netto stosuje zaawansowane systemy planowania zatowarowania, bazujące na szczegółowych analizach sprzedaży oraz prognozowaniu popytu. Pozwala to na lepsze dostosowanie ilości produktów do faktycznych potrzeb, co z kolei redukuje nadwyżki.

Ograniczenie marnowania żywności stanowi jedno z najpilniejszych wyzwań współczesnego świata. W Polsce co roku wyrzuca się około 5 mln ton żywności, co czyni nas jednym z europe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.09.2024 / 10:06
StoryEditor
Afera McDonald’s z darmowymi posiłkami dla służb walczących z powodzią. Są dostępne jedynie w dziesięciu restauracjach
Afera McDonald’s z darmowymi posiłkami dla służb walczących z powodzią (fot. Shutterstock)

Według komunikatu McDonald’s, służby mundurowe działające na terenach dotkniętych powodzią, miały otrzymywać darmowe posiłki w lokalach sieci fast food. Jednak na portalu X profil ”Służby w akcji” oskarża firmę o wprowadzanie w błąd i twierdzi, że cała akcja to jedynie chwyt marketingowy sieci.

McDonald’s informował 19 września o początku akcji wspierającej służby mundurowe walczące z powodzią. Sieć zaoferowała im bezpłatne posiłki. ”W ramach pomocy rozpoczęliśmy akcję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. październik 2024 14:55