02.12.2019 / 08:11
StoryEditor

Power Plant – pierwszy wegański burger sieci Bobby Burger

()
Bobby Burger otwiera się na wegan, odpowiada na potrzeby fleksitarian i chce zainteresować swoich obecnych klientów nowymi smakami. Największa polska sieć burgerowni ogłosiła właśnie wprowadzenie do swojej oferty pierwszego wegańskiego burgera. Bazuje na „roślinnym mięsie” firmy Linda McCartney. Tym samym Bobby Burger stanie się jedyną siecią burgerowni w Polsce, która oferuje taką pozycję w menu.

– Obserwujemy rynek, śledzimy trendy, ale przede wszystkim słuchamy głosu naszych klientów. By zaspokoić potrzeby różnych grup, sukcesywnie powiększaliśmy ofertę burgerów wegeta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 10:20
StoryEditor
Sprytni i nielojalni. Młode pokolenie Polaków na zakupach [BADANIE]
Beata Sadowska, Urszula DziekańskaBeata Sadowska, Urszula Dziekańska

Młodzi konsumenci w Polsce zmieniają reguły gry na rynku FMCG. Coraz lepiej radzą sobie finansowo, ale równocześnie zachowują pragmatyzm i dystans wobec marek. Ich wybory zakupowe są racjonalne, choć nierzadko podszyte potrzebą drobnych przyjemności.

Dane z badania syndykatowego IQS „Świat młodych 7”* (obejmującego osoby w wieku 16–29 lat, niemające dzieci) pokazują, że to pokolenie, które planuje, porównuje i coraz rzadziej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 20:41
StoryEditor
Napoje energetyczne i piwo NoLo będą droższe. Resort finansów planuje podwyżkę VAT na napoje bezalkoholowe
(fot. Shutterstock)

Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w systemie podatkowym, które mogą wpłynąć na ceny popularnych napojów bezalkoholowych. Zgodnie z informacjami przekazanymi przez resort, planowane jest podniesienie stawki podatku VAT do 23 proc. na bezalkoholowe odpowiedniki piwa, wina oraz innych napojów alkoholowych, a także na napoje energetyczne zawierające sok owocowy.

Projekt ma zostać ujęty w ustawie budżetowej na 2026 rok i stanowi część szerszych działań fiskalnych związanych z procedurą nadmiernego deficytu, do której Polska została zobow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. październik 2025 20:02