28.09.2025 / 00:11
StoryEditor

Przychodzi Żabka do Sowy. Sieć cukierni łączy siły z największą siecią convenience

Mini park handlowo-usługowy przy ul. Magnuszewskiej 8 w Bydgoszczy, którego inwestorem jest Cukiernia Sowa

W Bydgoszczy ruszył park handlowy, którego inwestorem jest sieć Cukierni Sowa. Wśród najemców obiektu oprócz cukierni są m.in. sieci Action, Prosiaczek, a w najbliższych tygodniach i miesiącach swoje placówki otworzą Żabka, Sinsay, a także klub Go Fitness.

Biedronka plus Sowa, Prosiaczek i Żabka

W Bydgoszczy został otwarty mini park handlowo-usługowy przy ulicy Magnuszewskiej 8, za którego projektem stoi firma Cukiernia Sowa. Na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 18:20
StoryEditor
Action, Dealz czy Pepco, kto wygrywa w rankingu dyskontów non-food?
Ranking marketów non-food. Kto wygraAction, Dealz czy Pepco? (fot. archiwum)

Właśnie ukazało się badanie satysfakcji klientów marketów non-food. Analiza oparta na ponad 1,2 mln ocen i 400 tys. komentarzy klientów. Pod uwagę wzięto sześć popularnych sieci: Action, Pepco, Sinsay, Kik, Dealz i Tedi. Kto wygrał w Europie, a kto w Polsce?

 

Action, Pepco, Sinsay, Kik, Dealz i Tedi oceniane pod kątem satysfakcji klientów

CustomerHero opublikował właśnie badanie „Non-Food Retail CX Benchmark 2025”. Jest to badanie satysfakcji klientów w sektorze marketów non-food w Europie. Pod uwagę wzięto ponad 1,2 mln ocen i 400 tys. komentarzy klientów z Google Maps. Analizowano oceny sześciu sieci sklepów: Action, Pepco, Sinsay, Kik, Dealz i Tedi.

– Branża non-food retail jest dziś szczególnie interesujący, bo oczekiwania konsumentów w Europie bardzo szybko rosną i zmieniają się. Klienci coraz rzadziej akceptują kompromisy – cena i szeroki wybór są oczywistością, a przewagę buduje się dzięki sprawnej obsłudze, czystości i organizacji sklepu – wskazuje Urszula Kamburov-Niepewna z CustomerHero.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 14:39
StoryEditor
81% klientów biznesowych kupuje w e-commerce. Jakie perspektywy przed e-B2B?
81% firm kupuje w e-commerce. Jakie perspektywy ma rynek e-B2B? (fot. Canva + e-izba)

Najnowsze dane wskazują, że ponad 4/5 klientów biznesowych korzysta z kanału e-commerce przy zakupach firmowych. Średnio firma wydaje na marketplace‘ach ok. 67 tys. zł. Co najczęściej kupują firmy w e-commerce? Jakie są perspektywy przed tym segmentem?

W artykule przeczytasz:

  • E-commerce to główny kanał zakupowy dla co czwartej firmy w Polsce
  • Co firmy najczęściej kupują w e-commerce?
  • Lojalność kontra niska cena – co rządzi rynkiem e-B2B?
  • W e-B2B nie ma miejsca na spontaniczne zakupy
  • Jakie są perspektywy dla rynku e-B2B?

E-commerce to główny kanał zakupowy dla co czwartej firmy w Polsce

Aż 81% klientów biznesowych wybiera e-commerce do robienia zakupów dla swojej firmy. Tak przynajmniej wynika z najnowszego raportu „B2B Customer Journey 2025”, opracowanego przez Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej we współpracy z Allegro Business.

Co więcej, niemal 1/4 firm wskazuje na e-commerce jako główny kanał zakupowy. Natomiast 47 proc. klientów biznesowych stosuje podejście omnichannel – dobierając kanał zakupu do konkretnej kategorii czy oferty.

– Firmy kupują dziś podobnie jak konsumenci. Dlatego oczekują wygody, szybkości, personalizacji i wsparcia AI. To sygnał, że rynek B2B potrzebuje rozwiązań klasy konsumenckiej, ale przystosowanych do skali i złożoności procesów biznesowych – wskazuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. wrzesień 2025 00:11