20.08.2024 / 13:46
StoryEditor

Pyszne.pl dostarczy zamówienia przy pomocy dronów

Pyszne.pl dostarczy zamówienia przy pomocy dronów (fot. Goh Rhy Yan/Unsplash)

Platforma do zamawiania jedzenia z restauracji i sklepów Pyszne.pl zapowiedziała wspólne spotkanie prasowe z firmą Farada Group, która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i wdrażaniu bezzałogowych statków powietrznych. Może to oznaczać, że już wkrótce dostawy jedzenia realizowane za pomocą dronów staną się rzeczywistością.

Na spotkaniu prasowym zapowiedzianym na 23 sierpnia, obok dyrektorów Pyszne.pl pojawi się Joanna Rutkowska, dyrektor operacyjna Farada Group.

Zaproszenie sugeruje, że uc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 17:45
StoryEditor
PepsiCo może się podzielić. Koncern pod presją inwestora i wzrostu kosztów
Logo PepsiCo (fot. Shutterstock)

Inwestorzy i analitycy z uwagą przyglądają się najnowszej ofensywie funduszu Elliott Investment Management wobec PepsiCo. Choć część postulatów spotyka się z aprobatą, najodważniejszy pomysł – wydzielenie biznesu butelkowania – budzi poważne wątpliwości. Czy gigant napojów i przekąsek jest gotów na tak kosztowną transformację?

Na początku września Elliott ujawnił, że zbudował w PepsiCo pakiet akcji wart 4 mld dolarów, stając się jednym z największych udziałowców spółki – informuje portal esmmagazine.c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 22:48
StoryEditor
Kultowa sieć sklepów z modą kobiecą ma duże problemy. Marka musi sprzedać 140 sklepów
Nowa kolekcja hiszpańskiego oddziału sieci Naf Naf

Francuska marka odzieżowa Naf Naf ponownie zmaga się z kryzysem. Po przejęciu przez firmę Beaumanoir szuka kupców na 144 sklepy w Hiszpanii, Włoszech i Belgii. Spółka od lat walczy z niewypłacalnością. Jaka będzie jej przyszłość marki, której produkty możemy kupić także w Polsce w sklepach internetowych i na Zalando?

Naf Naf szuka kupców na europejską sieć sklepów

Francuska marka odzieży damskiej Naf Naf znalazła się w kolejnym trudnym momencie swojej historii. Po przejęciu przez francu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2025 22:15