27.05.2024 / 15:20
StoryEditor

Shell rusza z rozwojem franczyzowej sieci kawiarni Shell Café poza stacjami paliw. Operator nawiązał współpracę z siecią Cukierni Olsza

Shell Cafe - nowy koncept stacji Shell (Shell)
Już 28 maja startuje pierwsza franczyzowa cukiernia Shell Café. Placówka mieści się ul. Markowskiej 22 w Warszawie, w lokalu, w którym działa Cukiernia Olsza.

Nowy koncept franczyzowy w sektorze cukierniczym – będący wynikiem współpracy pomiędzy Shell Café a siecią Cukierni Olsza, ma łączyć wysoki globalny standard w sektorze kawy premium z wieloletnią tradycją.

Przypomnijmy, że od 2022 r. kawiarnie Shell Cafe można znaleźć nie tylko na stacjach paliw, ale także z dala od nich. Firma  uruchomiła wtedy pierwszy tego typu samodzielny koncept przy ul. Karolkowej 30 w Warszawie.

Rozszerzenie działalności Shell w segmencie detalicznym o kawiarnię z segmentu premium bez stacji paliwowe miało wpisywać się w strategię koncernu, która zakładała osiągnięcie 50 proc. marży z produktów i usług pozapaliwowych do 2025 r.

Shell rozpycha się na rynku gastronomii

Shell Cafe dynamicznie rozwija swoją obecność na polskim rynku. Strategia marki koncentruje się na dostarczaniu wysokiej jakości kawy oraz świeżych przekąsek, które od teraz będą dostępne nie tylko w lokalizacjach na stacjach benzynowych.

Jak tłumaczyła niedawno na naszych łamach Monika Kielak-Łokietek, prezeska zarządu Shell Mobility oraz członkini zarządu Shell Polska, Shell Café to miejsce, gdzie klienci znajdą szeroki wybór autorskich mieszanek kawy najwyższej jakości, przygotowywanych przez wykwalifikowanych baristów.

 – Oprócz kawy Shell Café to także szeroka oferta gastronomiczna – podkreśliła Kielak-Łokietek.

Sieć cukierni Olsza działa na rynku od 1995 r. Posiada kilkanaście lokali w Warszawie i jej okolicach. Jako jedna z największych warszawskich cukierni stale współpracuje z kilkuset sklepami, firmami cateringowymi i restauracjami.

14.06.2024 / 18:27
StoryEditor
Na jakim etapie wojny cenowej jesteśmy? Jak zawalczyć o serca konsumentów? Oglądaj nowy odcinek Liczy się Handel [WIDEO]
Liczy się Handel
W najnowszym odcinku programu Liczy się Handel Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Consumer Panel Services oraz Bogdan Łukasik, prezes firmy Modern-Expo, rozmawiają o wojnie cenowej dyskontów oraz sposobach na zlojalizowanie konsumentów. Na jakim etapie wojny cenowej dyskontów jesteśmy? Czy sieci handlowe słuchają konsumentów, a może to one budują potrzeby konsumentów? Czy polscy konsumenci są smartshopperami? Jak zawalczyć o ich lojalność? Nowy docinek możesz obejrzeć poniżej.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 10:29
StoryEditor
Maj kolejnym miesiącem pod znakiem wyższych cen w sklepach. Która kategoria produktów okazała się liderem drożyzny?
W maju br. zakupy produktów z tzw. podstawowego koszyka zdrożały średnio o 2,9 proc., czyli bardziej niż w kwietniu i marcu (fot. Shutterstock)
W maju br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 2,9 proc. rdr. – wynika z najnowszego raportu "Indeks cen w sklepach detalicznych” realizowanego cyklicznie przez UCE Research i Uniwersytety WSB Merito. To wzrost większy, niż zanotowany w kwietniu, gdy był on na poziomie 2,4 proc. rdr. oraz w marcu, kiedy ceny najczęściej kupowanych produktów rok do roku poszły w górę o 2,1 proc.

Komentując wyniki ostatniego oraz dwóch poprzednich raportów "Indeks cen w sklepach detalicznych" eksperci podkreślają, że ostatnie trzy miesiące wskazują na zmianę trend...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. czerwiec 2024 12:24