27.05.2024 / 15:20
StoryEditor

Shell rusza z rozwojem franczyzowej sieci kawiarni Shell Café poza stacjami paliw. Operator nawiązał współpracę z siecią Cukierni Olsza

Shell Cafe - nowy koncept stacji Shell (Shell)
Już 28 maja startuje pierwsza franczyzowa cukiernia Shell Café. Placówka mieści się ul. Markowskiej 22 w Warszawie, w lokalu, w którym działa Cukiernia Olsza.

Nowy koncept franczyzowy w sektorze cukierniczym – będący wynikiem współpracy pomiędzy Shell Café a siecią Cukierni Olsza, ma łączyć wysoki globalny standard w sektorze kawy premium z wieloletnią tradycją.

Przypomnijmy, że od 2022 r. kawiarnie Shell Cafe można znaleźć nie tylko na stacjach paliw, ale także z dala od nich. Firma  uruchomiła wtedy pierwszy tego typu samodzielny koncept przy ul. Karolkowej 30 w Warszawie.

Rozszerzenie działalności Shell w segmencie detalicznym o kawiarnię z segmentu premium bez stacji paliwowe miało wpisywać się w strategię koncernu, która zakładała osiągnięcie 50 proc. marży z produktów i usług pozapaliwowych do 2025 r.

Shell rozpycha się na rynku gastronomii

Shell Cafe dynamicznie rozwija swoją obecność na polskim rynku. Strategia marki koncentruje się na dostarczaniu wysokiej jakości kawy oraz świeżych przekąsek, które od teraz będą dostępne nie tylko w lokalizacjach na stacjach benzynowych.

Jak tłumaczyła niedawno na naszych łamach Monika Kielak-Łokietek, prezeska zarządu Shell Mobility oraz członkini zarządu Shell Polska, Shell Café to miejsce, gdzie klienci znajdą szeroki wybór autorskich mieszanek kawy najwyższej jakości, przygotowywanych przez wykwalifikowanych baristów.

 – Oprócz kawy Shell Café to także szeroka oferta gastronomiczna – podkreśliła Kielak-Łokietek.

Sieć cukierni Olsza działa na rynku od 1995 r. Posiada kilkanaście lokali w Warszawie i jej okolicach. Jako jedna z największych warszawskich cukierni stale współpracuje z kilkuset sklepami, firmami cateringowymi i restauracjami.

15.07.2025 / 15:42
StoryEditor
Biedronka i Ślimak idą po klientów Żabki. Poznaliśmy nowy projekt, który testuje dyskonter [NASZ NEWS]
Biedronka sprzedaje dania gotowe pod nową marką Go Chef (fot. Biedronka)

Biedronka rozpoczęła testową sprzedaż dań marki własnej Go Chef - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Produkty oferowane pod nowym brandem, a dostępne na ten moment tylko online, prezentowane są na talerzach niczym dania z restauracji, co zdradza, w którym kierunku rozwijany będzie nowy projekt.

O marce Go Chef Fast&Fresh pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl jako pierwsi już w grudniu 2024 r. Wówczas sprawa była dopiero na etapie rejestracji znaku towarowego. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2025 / 15:46
StoryEditor
Specjał zdobywa szczyty Tatr. Sieć Nasz Sklep otwiera 6000. sklep i pokazuje, że potrafi robić gastronomię
Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep otworzyła swój 6000. sklep w Białce Tatrzańskiej, u podnóża Tatr.

28 czerwca 2025 roku w Białce Tatrzańskiej, u podnóża Tatr, ruszył 6000. Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep, rozwijanej przez rzeszowską Grupę Specjał. Placówka mieści się przy ul. Grapa 29A, w bezpośrednim sąsiedztwie kompleksu hotelowego oraz głównej drogi prowadzącej do lokalnych atrakcji turystycznych, w tym szlaków górskich i wyciągów narciarskich.

Właścicielką nowo otwartego sklepu pod szyldem Nasz Sklep jest pani Anna Sowa, która we współpracy z operatorem stworzyła miejsce świetnie dopasowane zarówno do potrzeb mieszkań...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. lipiec 2025 22:44