24.03.2020 / 01:00
StoryEditor

Sieć Aldi zatrudni pracowników firmy McDonalds. Pomysł na kooperację branż w czasach epidemii

(Flickr/Stock Catalog)
McDonald’s jest siecią, która dobrze wie, jak odnaleźć się w ciężkich czasach. Część pracowników nieczynnych lub ograniczonych w działalności restauracji w Niemczech pomaga w sklepach sieci Aldi. W Polsce sieć włączyła się w akcję #WzywamyPosiłki i dostarcza jedzenie dla osób, które walczą z koronawirusem.

Ponieważ wielu pracowników McDonald's nie jest obecnie potrzebnych w restauracjach, pomagają poradzić sobie z napływem klientów w sklepach Aldi – na taki pomysł wpadły niemiecki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 09:23
StoryEditor
Unia chce jeszcze większej kontroli nad produktami z azjatyckich markertplace’ów. Kolejna odsłona wojny handlowej?
Temu i Shein są wyjątkowo popularne również w Polsce (fot. Ascannio/Shutterstock)

Komisja Europejska zapowiada mocniejsze działania, zapobiegające zalewowi europejskich rynków przez tanie produkty z Chin. Chodzi nie tylko o cła na małe przesyłki, ale również zmiany w egzekwowaniu VAT-u, jakości i praw autorskich.

O sprawie pisze portal rp.pl, który podkreśla, że złożyła nowe deklaracje w związku z przypadającym na 1 grudnia Europejskim Dniem Konsumenta. Wiadomo już, że od przyszłego roku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 11:38
StoryEditor
iLunch wkracza do Polski. Wiemy, kto stoi za tą siecią i jak duże ma ambicje
Retsauracje iLunch łaczą wysokiej jakości świeże posilki z szybkością sewrisu (fot. www.ilunch.lt)

Na polskim rynku debiutuje nowa sieć gastronomiczna iLunch, której lokale działają już na Litwie, Łotwie i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Marka ma ciekawy koncept, który opisuje mottem “Fast lunch, ale nie fast food” i ambitne plany ekspansji nad Wisłą.

W styczniu w Polsce zostanie otwarta pierwsza restauracja sieci iLunch, która łączy jakość świeżych posiłków z szybkością obsługi. Na pierwszą lokalizację wybrano Trójmiasto, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. grudzień 2025 16:59