29.09.2022 / 14:55
StoryEditor

Sieć kawiarni Cofix chce mieć w Polsce docelowo 180-200 lokali

Pandemia pokrzyżowała plany sieci Cofix w pierwszym roku obecności na polskim rynku. Także początek bieżącego roku był naznaczony pandemią i dodatkowo wybuchem wojny w Ukrainie. Obecnie operator realizuje plany rozwojowe. Docelowo Cofix widzi w Polsce miejsce na 180-200 lokalizacji – relacjonuje Błażej Małoszuk, Global CSCO & CE GM Cofix Global.

– Target dla mojego teamu to 18 kawiarni na koniec roku – jeżeli uda nam się wszystko, nad czym pracujemy, bo wiadomo, że w wielu lokalizacjach przygotowanie biznesu do urucho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.06.2025 / 19:10
StoryEditor
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów

To był kolejny fatalny rok dla belgijskiego Browaru Haacht, który ma w swoim portfolio dobrze znane piwoszom marki Primus i Tongerlo. Firma podwoiła stratę, dlatego władze browaru rozważają opcje strategiczne, w tym możliwą sprzedaż biznesu. Belgijski browar zbyt późno zareagował na zmieniające się nawyki konsumentów, co spowodowało mocne spadki sprzedaży.

Czy browar czeka bankructwo?

Jak przyznał prezes Boudewijn Van der Kelen, Browar Haacht musi wdrożyć głęboki plan restrukturyzacji i podjąć radykalne decyzje, ponieważ rok 2024...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 13:28
StoryEditor
Były prezes Bricomarché właśnie otworzył trzeci sklep. "To nie przypadek"
Były prezes Bricomarché właśnie otworzył trzeci sklep. „To nie przypadek” (fot. Grupa Muszkieterów)

Sieć supermaketów Bricomarché otworzyło nowy sklep w Wielkopolsce. Jest to punkt, który prowadzi Jacek Paszke, były prezes Bricomarché w Polsce. Sieć planuje otworzyć łącznie aż 100 marketów DYI.

Ruszył sklep Bricomarché w Czarnkowie. Prowadzi go były prezes sieci

Pod koniec maja w woj. wielkopolskim w Czarkowie został uruchomiony nowy sklep Bricomarché. Jest to już 32. placówka sieci w Wielkopolsce i jednocześnie trzeci sklep, którego właścicielami są Jacek i Beata Paszke. To para przedsiębiorców z północy Wielkopolski, którzy z Bricomarché są związani od ponad dekad. W 2012 roku uruchomili pierwszy swój sklep z Grupy Muszkieterów we Wałczu, a później kolejny w Pile.

Jacek Paszke jednak jeszcze wcześniej związał się z Grupą Muszkieterów. Najpierw pracował w centrali spółki, gdzie odpowiadał za finanse i strategię całej sieci, pełniąc odpowiednio funkcję Dyrektora Finansowego, a następnie Dyrektora Generalnego Bricomarché w Polsce. Od lipca 2019 r. do sierpnia 2024 roku był prezesem sieci Bricomarché w Polsce.

Dlaczego przedsiębiorcy zdecydowali się postawić Bricomarché w Czarnkowie?

Dla Beaty i Jacka Paszke market budowlany w Czarnkowie to nie tylko punkt na mapie.

– Znamy ten region, jego charakter i codzienne potrzeby. To nie był przypadek, to był plan. Czarnków zasługiwał na własne Bricomarché – przekonuje Jacek Paszke. – Nowy sklep to nie tylko oferta produktów, ale też nasze zobowiązanie wobec lokalnej społeczności – dodał.

Jak będzie funkcjonować market Bricomarché w Czarnkowie?

Nowy sklep Bricomarché w Czarnkowie ma powierzchnię 1770 mkw, na której zgromadzono asortymentem dla majsterkowiczów i ogrodników. Do tego market ma też nowoczesną przestrzeń z 1500 mkw ogrodu zewnętrznego oraz parking na około 90 aut.

Supermarketów DIY Bricomarché w Czarnkowie funkcjonuje w standardowym układzie czterech działów:

  • ogród,
  • dekoracja,
  • budownictwo,
  • majsterkowanie.

Placówka jest wyposażona w trzy stanowiska kasowe. Klienci mogą tu także dokonać zakupów na raty, zamówić cięcie płyt i blatów oraz transport nabytych towarów pod wskazany adres. Właściciele Bricomarché w Czarnkowie zamierzają także współpracować z lokalnymi dostawcami przy zaopatrzeniu chociażby w znicze czy rośliny.

W supermarkecie budowlano-ogrodniczym pracować ma około 20 osób z Czarnkowa i okolic. A sklep będzie otwarty od 8.00 do 20.00 od poniedziałku do soboty oraz od 9.00 do 17.00 w niedziele.

Bricomarché otwiera chce otworzyć 100 supermarketów DYI

Warto także dodać, że w maju Grupa Muszkieterów otworzyła nowy market DIY w Lubaczowie w woj. w podkarpackim. Natomiast od końca kwietnia supermarket sieci Bricomarché działa także w Radziejowie (woj. kujawsko-pomorskie).

W 2024 roku Bricomarché otworzyło 21 nowych sklepów. To jak do tej pory rekord w historii sieci w Polsce. Jednak w 2025 roku grupa planuje uruchomić 25 nowych placówek, a w ciągu najbliższych czterech lat łącznie 100 sklepów Bricomarché w Polsce.

16. czerwiec 2025 02:10