29.11.2019 / 14:34
StoryEditor

Makro nagrodzone za współpracę z Bankami Żywności. Dzięki hurtownikowi ufundowano blisko 12 mln posiłków

Uroczysta gala, podczas której szef Makro Polska Dominik Branny odebrał statuetkę im. Jacka Kuronia, odbyła się 26 listopada (Fot.materiały prasowe)
Firma Makro Polska otrzymała nagrodę im. Jacka Kuronia za wsparcie Banków Żywności i działania na rzecz zmniejszania problemu niedożywienia i marnowania żywności w Polsce. Statuetkę w kategorii „Darczyńca Ogólnopolski – przekazywanie żywności” odebrał podczas specjalnej gali Dominik Branny, prezes sieci.

Makro Polska współpracuje z Federacją Polskich Banków Żywności od 2016 roku. W ciągu dwóch ostatnich lat sieć przekazała 6 tys. ton produktów, dzięki czemu udało się ufundować b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 09:45
StoryEditor
Serhii Kolesnyk, współwłaściciel sieci Best Market i Foodex Express: Mamy mocny kręgosłup [WYWIAD]

O rozwoju sieci sklepów z ukraińską żywnością oraz innych formatów handlowych w Polsce (w tym najnowszego konceptu placówek convenience Foodex Express), wejściu w biznes gastronomiczny oraz planach ekspansji międzynarodowej, w tym potencjalnym uruchamianiu sklepów w Ukrainie, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Serhii Kolesnyk, który razem z bratem Romanem rozwija sklepy Best Market, Foodex24, Foodex Express i Best Beer.

Skąd wziął się pomysł na stworzenie sieci sklepów z ukraińską żywnością w Polsce?

Chciałbym zacząć od wyjaśnień, że nie uznajemy się za ukraiński biznes. Owszem, fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 12:13
StoryEditor
Żabka zjada Żabkę? Sklepów sieci są tysiące, czy kradną sobie klientów i kanibalizują sprzedaż?
Na zdj. sklep sieci Żabka w Warszawie, przy ul. Domaniewskiej (fot. mat. prasowe)

Mocno rosnąca liczba sklepów sieci Żabka powoduje ich kanibalizację? Dane BizRaport mówią, że nie, choć nie biorą pod uwagę wszystkich aspektów.

BizRaport podkreśla, że pomimo otwierania kolejnych tysięcy punktów, przeciętny sklep Żabka konsekwentnie zwiększa średnią sprzedaż. W 2015 roku przeciętna Żabka generowała niec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 20:14