07.05.2024 / 12:33
StoryEditor

Sieć Popeyes uruchamia szóstą restaurację w Polsce. To pierwsze otwarcie w tym roku

Sieć Popeyes uruchamia szóstą restaurację w Polsce (fot. mat. pras.)
9 maja Popeyes otworzy swój drugi lokal w Szczecinie. Będzie się on mieścił Outlet Park Szczecin. Oznacza to, że marka będzie mieć już sześć restauracji w naszym kraju.

– Otwieramy drugi Popeyes w Szczecinie, tym razem dla mieszkańców prawobrzeża oraz przyjezdnych i odwiedzających z okolicznych miejscowości – mówi Jakub Aleksandrowicz, marketing director Popeyes CEE w Polsce.

– Tak, jak zapowiadaliśmy, nie zwalniamy tempa. To pierwsze nasze otwarcie w tym roku, ale nie ostatnie. Popeyes ma już sześć restauracji w Polsce a kolejne pojawią się w nadchodzących miesiącach - dodaje Aleksandrowicz.

Nowy Popeyes w Outlet Park Szczecin

– Outlet Park Szczecin to największe i jedyne centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim, które jako pierwsze w Polsce połączyło funkcje typowe dla tego formatu z atutami regularnego centrum handlowego. Wzmocnienie oferty gastronomicznej obiektu dzięki obecności Popeyes to potwierdza – komentuje Agnieszka Pilarska, dyrektor Outlet Park Szczecin należącego do EPP.

–Z niecierpliwością czekamy na otwarcie i jesteśmy przekonani, że przyciągnie licznych gości. Dodatkowo cieszy fakt, że Popeyes rozwija się w Szczecinie w centrach handlowych EPP. Niecały rok od lokalnego debiutu w Galaxy, swój drugi lokal otwiera właśnie u nas – komentuje Agnieszka Pilarska, dyrektor Outlet Park Szczecin należącego do EPP.

Skąd pochodzi Popeyes?

Popeyes powstał w 1972 r. w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi.

Obecnie sieć posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach.

Nowo powstająca restauracja Popeyes stworzy w Szczecinie wiele miejsc pracy i możliwości rozwoju kariery zawodowej. Popeyes wciąż prowadzi rekrutację na różne stanowiska.

02.06.2025 / 07:58
StoryEditor
Karol Nawrocki zwycięża w wyborach prezydenckich. Co to oznacza dla branży handlowej?
Karol Nawrocki (fot. Tomasz Warszewski/Shutterstock)

Państwowa Komisja Wyborcza oficjalnie poinformowała w poniedziałkowy poranek, że Karol Nawrocki, kandydat popierany przez PiS, zwyciężył w drugiej turze wyborów prezydenckich, zdobywając 50,89 proc. głosów. Jego rywal z Koalicji Obywatelskiej, Rafał Trzaskowski, uzyskał poparcie na poziomie 49,11 proc.

Z danych opublikowanych na stronie PKW wynika, że Karola Nawrockiego poparło dokładnie 10 606 877 wyborców, co przełożyło się na wynik 50,89 proc. Z kolei Rafała Trzasko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 15:04
StoryEditor
Od Żabki po Media Expert. Jaka nowa inwestycja przytuli się do Biedronki i Lidla?
W Pyrzycach ruszył nowy park handlowy firmy Scallier

Firma Scallier otworzyła nowy park handlowy w Pyrzycach, w województwie zachodniopomorskim. Obiekt powstał tuż obok sklepów Lidla i Biedronki i zaoferuje klientom takie marki jak: Media Expert, CCC, Sinsay, Worldbox i Żabka.

Projekt parku handlowego w Pyrzycach zrealizowany został w partnerstwie z spółkę PKB Inwest Budowa, która odpowiadała z obszar deweloperski oraz oraz firmę Scallier, od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 05:37