19.11.2021 / 15:08
StoryEditor

Żabka chce zarobić na Black Friday. Co sieć przygotowała na oficjalne rozpoczęcie sezonu przedświątecznych zakupów

Sklep Żabka w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/AK)
Black Friday – czyli oficjalne rozpoczęcie sezonu przedświątecznych zakupów – zdobywa w Polsce coraz większą popularność. W  ten dzień niemal we wszystkich sklepach znaleźć można specjalne akcje promocyjne. Z roku na rok zakupy na ten dzień planuje też coraz większa grupa konsumentów. Żabka postanowiła wykorzystać trend i wyjść z nietypową ofertą?

Do sklepów sieci Żabka trafi czarna przekąska – Panini Black – czyli limitowana wersja kanapki na ciepło. Jednocześnie Żabka wzbogaca ofertę gastronomiczną o Panini Roślinne....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 09:45
StoryEditor
Rossmann chce budować lojalność klientów. Jak zamierza to zrobić?
Logo sieci drogerii Rossmann (fot. Shutterstock)

Rossmann uruchamia nową akcję skierowaną do użytkowników swojej aplikacji. Tym razem stawia na kolekcjonerskie piny, za którymi stoi popularna projektantka biżuterii Natalia Kopiszka. Jakie zadania czekają na klientów i co ma z tym wspólnego budowanie lojalności?

Od 30 lipca w aplikacji Rossmann ruszy nowa akcja, w ramach której użytkownicy mogą zdobywać kolekcjonerskie piny zaprojektowane przez Natalię Kopiszkę. W sumie do zebrania będz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 08:29
StoryEditor
Polski producent pieczywa rośnie w regionie. Spółka przejęła chorwackiego lidera
Inter Europol przejmuje chorwacki PAN-PEK – nowy etap ekspansji na rynku piekarniczym (Shutterstock)

Na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej doszło do istotnej transakcji. Chorwacki producent pieczywa, PAN-PEK, zmienił właściciela. Firma trafiła w ręce polskiego przedsiębiorstwa, które konsekwentnie realizuje strategię rozwoju przez akwizycje. Jak wpłynie to na układ sił w branży i jakie są dalsze plany wobec przejętej spółki?

Fundusz private equity Polish Enterprise Fund VII, zarządzany przez Enterprise Investors, ogłosił sprzedaż 100 proc. udziałów w chorwackiej firmie PAN-PEK. Nowym właścicielem zo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 22:48