08.03.2021 / 11:52
StoryEditor

Żabka przejmuje Maczfit! Sieć wchodzi w nowy biznes, powstaje Grupa Żabka

Na zdj. Maciej Lubiak, CEO spółki Maczfit (mat. prasowe)
Spółka Maczfit wejdzie w skład tworzącej się Grupy Żabka. W poniedziałek 8 marca Żabka Polska oraz właściciele marki Maczfit poinformowali o podpisaniu umowy w tej sprawie. Żabka zostanie większościowym udziałowcem firmy, a prezesem Maczfitu pozostanie Maciej Lubiak.

Największa sieć sklepów convenience w Polsce wchodzi w tym samym w rynek cateringu dietetycznego. Jak wskazuje sieć handlowa, przejęcie Maczfitu "to element procesu tworzenia Gr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 16:43
StoryEditor
Wyprawka szkolna już w lipcu. Kiedy kupują i jak się z tym czują polskie matki?
Niektórzy rodzice kupują wyprawkę szkolną już w lipcu (fot. Pepco)

Z badania Grupy IQS zrealizowanego na zlecenie Pepco wynika, że co piąta ankietowana mama zaczyna kompletowanie wyprawki już w lipcu. Wiele osób szuka oszczędności.

Badania przeprowadzone przez Grupę IQS na zlecenie Pepco wskazują, że 21 proc. ankietowanych rozpoczyna zakupy wyprawkowe już lipcu, a wśród mam młodszych dzieci (7-9 lat) ten o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 14:45
StoryEditor
Poczta Polska chce być love brandem. Wypuszcza gadżety dla swoich wiernych fanów
Do sklepu internetowego Poczty Polskiej ”wjechały” firmowe gadżety (fot. Fotokon/Shutterstock; Poczta Polska)

Poczta Polska wprowadziła do oferty swojego sklepu internetowego gadżety firmowe. Czy spotkają się one z równie ciepłym przyjęciem, jak analogiczne produkty dla fanów Biedronki, Lidla czy Żabki?

Fani Poczty Polskiej mogą już zamówić w e-sklepie firmy gadżety państwowego operatora. "Ekskluzywna Kolekcja Poczty Polskiej dla pasjonatów i kolekcjonerów" - tak nazwano nowy a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 03:45