25.02.2021 / 10:49
StoryEditor

Żabka ma już 7 tysięcy sklepów. Za dwa lata będzie największą siecią handlową w Polsce

Żabka numer 7000 w Bieczu (fot. mat. prasowe)
Sieć Żabka liczy już 7 tysięcy sklepów - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Centrala największej sieci convenience w Polsce potwierdziła nasze informacje i ujawniła, że placówka handlowa o tym numerze uruchomiona została w czwartek w miejscowości Biecz (woj. małopolskie, zaledwie 4,6 tys. mieszkańców).

Plany ekspansji Żabki na cały rok 2021 zakładają około 1000 otwarć w ujęciu netto. To podobne tempo, jak w ubiegłym roku. Nasze źródła wskazują, że w optymistycznym wariancie si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 12:02
StoryEditor
eZebra rusza za granicę. Dino Polska stawia na ekspansję e-commerce
eZebra wchodzi na rynki zagraniczne. Dino Polska rozwija e-commerce (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Po przejęciu popularnej internetowej drogerii eZebra, Dino Polska nie zwalnia tempa. Spółka szykuje się do wejścia na zagraniczne rynki, z jasno sprecyzowanym planem działania. Jakie kraje mają szansę stać się kolejnym celem rozwoju eZebra i na czym oparta jest strategia ekspansji?

W 2024 roku Dino Polska przejęło eZebra.pl, czyli jedną z czołowych platform e-commerce w branży kosmetycznej. Firma nie zamierza jednak poprzestać na polskim rynku. Obecnie prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 12:29
StoryEditor
Makro po ostrych cięciach. Jak wygląda przyszłość hurtownika na polskim rynku?
Jedna z kluczowych hal Makro - Al. Jerozolimskie, Warszawa

Makro Polska przeprowadza głęboką restrukturyzację biznesu w Polsce. Skutkiem tych działań jest m.in. zamknięcie cztery hal, co nastąpi już 30 września br. Przedstawiciela Makro pytamy więc co dalej. Czy kolejne hale też pójdą pod młotek? - Polski rynek jest dla Metro, a tym samym dla Makro, rynkiem priorytetowym - zapewniają przedstawiciele firmy.

Z artykułu dowiesz się:

  • Skala zwolnień w Makro
  • Przyczyny zamknięcia hal Makro
  • Czy Makro przestawia się na większe miejscowości? 
  • Makro inwestuje w delivery

Pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 11:15