09.07.2025 / 18:46
StoryEditor

Lalka Barbie z cukrzycą już w sprzedaży. Czy to przełom na rynku zabawek?

Maja Makowska z nowym modelem Barbie z cukrzycą typu 1 (fot. materiały prasowe)

Firma Mattel wprowadza do sprzedaży nowy, dość nietypowy model kultowej lalki Barbie. Powstał on we współpracy z we współpracy z organizacją Breakthrough T1D. Ambasadorką kampanii proującej tę Barbie w Polsce nie bez kozery została Maja Makowska, znaną jako “Sugar Woman”.

Firma Mattel ogłosiła wprowadzenie na rynek pierwszej w historii marki Barbie lalki z cukrzycą typu 1 (T1D). Należy ona do popularnej linii Barbie Fashionistas, która obejmuje p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 13:34
StoryEditor
Znany fundusz venture capital ma 70 mln euro na inwestycje. Zainwestował w Booksy, kogo teraz wesprze w rozwoju?
Zarząd funduszu Kaya od lewej: Tomas Obrtac, Vaclav Ryslink, Martin Rajcan, Karel Zheng (siedzi), Tomas Pacinda

Fundusz VC Kaya ogłosił tzw. first closing swojego piątego funduszu. Podmiot zebrał 70 mln euro i przeznaczy je na wsparcie innowacji technologicznych w CEE. Nowy fundusz koncentrować się będzie zwłaszcza na Polsce, Czechach i Słowacji.

To jednak nie wszystko, bo fundusz wejdzie też na rynki w Bułgarii, Chorwacji, Słowenii i na Węgrzech.

Poprzednie inwestycje Kaya obejmowały grupę znaczących, polskich star...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 09:17
StoryEditor
7-Eleven testuje roboty dostarczające zakupy. Korzysta z technologii znanej z... wózków inwalidzkich
Robot autonomiczny testowany przez 7-Eleven w Japonii (fot. Seven & I Holdings)

W obliczu rosnącego niedoboru pracowników w Japonii, coraz więcej firm zwraca się w stronę nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Jednym z nich są autonomiczne roboty dostawcze, które mogą odmienić sposób, w jaki dostarczane są zakupy. Na testy tego rozwiązania zdecydowało się 7-Eleven, czyli największa sieć sklepów convenience na świecie.

Dzielnica Minami-Osawa w zachodnim Tokio została wybrana jako miejsce testów innowacyjnego robota dostawczego o nazwie Lomby. Obszar ten, zamieszkany głównie przez osoby sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. lipiec 2025 18:57