28.10.2019 / 13:15
StoryEditor

Sources - jak wygląda nowa koncepcja beauty sieci Carrefour?

Sources to nowatorski koncept sieci Carrefour oparty na badaniach konsumentów, dla których skład produktu stał się drugim kryterium zakupu, po cenie (fot. Sources Carrefour)
Drogeria w nowej koncepcji, stworzonej przez francuskiego giganta detalicznego Carrefour, właśnie została otwarta w Paryżu. - Firma opracowała ofertę, która spełnia oczekiwania konsumentów poszukujących przejrzystości i produktów wolnych od jakichkolwiek kontrowersyjnych składników - pisze premiumbeautynews.com.

Pierwsza drogeria Sources powstała przy 38 rue Sainte-Croix-de-la-Bretonnerie w Paryżu, w Marais - bardzo turystycznej części francuskiej stolicy. Przy pomocy narzędzia do anali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 08:15
StoryEditor
Na rynku detalicznym walczą wszyscy ze wszystkimi. Jysk ma sposób na dyskonty przemysłowe i pozostałych konkurentów
Marta Jabłonowska, head of retail w sieci Jysk Polska (fot. Bartosz Makowski/wiadomoscihandlowe.pl)

- Klienci faktycznie coraz częściej korzystają z internetu jako miejsca zakupów. Ale jednocześnie, i to kluczowe, traktują go też jako narzędzie porównawcze. Przychodzą do sklepu, oglądają produkt, zasięgają porady, a potem szukają, gdzie ten sam produkt można kupić taniej, najczęściej właśnie w sieci - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marta Jabłonowska, head of retail w Jysk Polska.

Jak Jysk radzi sobie w warunkach rosnącej konkurencji na rynku? Dzisiaj konkurentem Jysk są nie tylko hipermarkety czy sieci takie jak Ikea, Komfort lub Agata Meble, ale p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 15:56
StoryEditor
Biedronka LAB wchodzi do gry. Sieć chce tworzyć produkty przyszłości. Czeka nas rewolucja na półkach?
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć Biedronka zapowiada uruchomienie centrum Biedronka LAB we współpracy ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego. Chce w ten sposób jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów w zakresie nowych produktów.

Już niebawem Biedronka zainauguruje projekt budowy i otwarcia pierwszego w Polsce Centrum Innowacji Produktowych „Biedronka LAB. Produkty przyszłości w Twoich rękach”.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 23:20