27.02.2023 / 00:25
StoryEditor

Czego Polacy chcą od programu lojalnościowego? Jak utrzymać lojalność klientów?

Karta lojalnościowa K-card sieci Kaufland
Polacy aktywnie poszukują promocji, a jedną z możliwości otrzymania dodatkowych korzyści, w tym często także personalizowanych ofert, jest udział w programach lojalnościowych oferowanych przez sklepy. Już niemal 3/4 klientów super- i hipermarketów korzysta z tej możliwości oszczędzania - wynika z raportu "Jak kupują Polacy?" przygotowanego na zlecenie sieci Kaufland.

Jak wskazuje Konrad Wacławik, Head of Retailer Services Poland kupujący zawsze byli wrażliwi na cenę i szukali jak najlepszej wartości w stosunku do ceny. Podejście to nasiliło ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 20:11
StoryEditor
Elektroniczne cenówki w każdym sklepie sieci Kaufland, ale na razie tylko w dwóch działach
Kaufland zakończył proces wdrażania elektronicznych etykiet cenowych na drugim dziale produktowym we wszystkich sklepach w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Kaufland zakończyła wdrażanie elektronicznych etykiet cenowych we wszystkich 255 sklepach w Polsce. Proces ten objął jednak na razie tylko dwa działy. Kaufland zapowiada jednak, że nie będzie gorszy od sieci Lidl.

Sieć Kaufland zakończyła proces wdrażania elektronicznych etykiet cenowych (ESL) na dziale piekarnia we wszystkich 255 hipermarketach w Polsce. Sekcja ta jest drugą po owocach i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 19:05
StoryEditor
Mamo nie mam kleju! Delio wprowadza ekspresową dostawę artykułów szkolnych
Delio, supermarket online należący do Grupy Żabka, rozszerza swoją ofertę e-grocery o sezonowe artykuły szkolne z opcją dostawy nawet w godzinę

Delio, supermarket online należący do Grupy Żabka, rozszerza swoją ofertę e-grocery o sezonowe artykuły szkolne z opcją dostawy nawet w godzinę. W odpowiedzi na potrzeby rodziców, platforma uruchomiła specjalną podkategorię „Na jutro do szkoły”, która ma służyć do błyskawicznego kompletowania brakujących produktów.

Ekspresowa dostawa i szeroki asortyment

Delio łączy w jednym miejscu szerokie portfolio produktów, które – jak podaje usługa – jest nawet trzy razy większe niż w przeciętnym dy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. październik 2025 20:50