22.03.2021 / 15:58
StoryEditor

Antybakteryjne worki na śmieci Stella Pack docenione w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Antybakteryjne worki na śmieci Stella Pack docenione w badaniu konsumenckim (WH)
Szare, antybakteryjne worki na śmieci marki Stella zawierają produkt biobójczy, który (co potwierdziły badania przeprowadzone w niezależnym laboratorium) wykazuje skuteczne działanie wobec szczepów bakterii Escherichia coli oraz Staphylococcus aureus. Konsumenci przyznali im srebrny medal w kategorii: Artykuły gospodarstwa domowego.

Worki są oferowane z dwoma rodzajami zamknięcia, czyli z uszami i z taśmą, dzięki którym można je łatwo zawiązać. Worki są także w pełni ekologiczne – zostały wykonane z przetworzonych odpadów foliowych i nadają się do recyklingu.

Antybakteryjne worki na śmieci świetnie wpisują się w obecne czasy, kiedy to ogromny nacisk kładziemy na higienę i dezynfekcję. Specjalny dodatek do granulatu sprawia, że na ich powierzchni nie rozwijają się jedne z najbardziej znanych bakterii e-coli. Worki te zostały stworzone przede wszystkim z myślą o najmłodszych i najstarszych, dla których wspomniane bakterie są najgroźniejsze. Srebrny medal przyznany w badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów ma dla nas szczególne znaczenie, przede wszystkim dlatego, że świadczy o zaufaniu kupujących. Dziękujemy za wyróżnienie i za uznanie - mówi Ewelina Oleszczuk-Żukiewicz, specjalista ds. marketingu, Stella Pack.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

 

07.06.2025 / 09:05
StoryEditor
Piko24 już działa. Polska firma wystartowała z autonomicznym sklepem
Sklep Piko24 w Żorach (fot. Piko24)

Pierwszy kontenerowy sklep został otwarty w Żorach na Śląsku. Firma jeszcze w tym roku chce mieć 20 takich placówek.

Obiekt działa przy ul. Powstańców Śląskich 23. Otwarty jest przez całą dobę, każdego dnia. Aby wejść do środka, należy pobrać aplikację Piko24, zarejestrować się i dodać kartę p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 18:12
StoryEditor
Sieć Sphinx na sprzedaż. Sfinks Polska chce wydzielić część biznesu i znaleźć dla niej inwestora
Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska

Sfinks Polska rozpoczął projekt wydzielenia i sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Projekt obejmuje działalność prowadzoną przez spółkę pod marką Sphinx, w tym znaki towarowe Sphinx, restauracje własne prowadzone pod tą marką, umowy franczyzy marki, umowy najmu, podnajmu i inne umowy związane z działalnością prowadzoną pod marką Sphinx oraz zasoby przypisane do tej działalności.

Zarząd Sfinks Polska nie wyklucza przy tym sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa do spółki zależnej i możliwości pozyskania przez tę spółkę zależną inwestora zaintere...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 07:36