27.11.2020 / 17:52
StoryEditor

GP promuje bycie eko

Ruszyła kampania towarzysząca wprowadzeniu na polski rynek linii akumulatorów, ładowarek i stacji dokujących GP ReCyko.

Firma GP Battery przekonuje w niej użytkowników, że z produktami ReCyko mogą jednocześnie oszczędzać pieniądze i środowisko. Wraz z nową linią produktów GP Battery promuje także...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 48% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 11:05
StoryEditor
Jak wyglądają wynagrodzenia w sektorze FMCG i dystrybucji? [RAPORT]

Sektor FMCG i branża dystrybucji w Polsce w 2025 roku cechują się wyraźnym zróżnicowaniem płac, które odzwierciedla rosnący popyt na specjalistów oraz presję kosztową w przedsiębiorstwach. Dynamika wynagrodzeń w tych obszarach pokazuje zarówno wzrosty, jak i utrzymującą się ostrożność w planowaniu płac.

Z raportu "Raport wynagrodzeń w sektorze przemysłowym - edycja 2025" przygotowanego przez firmę Grafton Recruitment wynika, że firmy z sektora FMCG odnotowały w 2025 roku wzro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2025 / 18:56
StoryEditor
Klientki Rossmanna mogą przymierzyć kosmetyki w sklepach dzięki unikalnej technologii

Sieć Rossmann wkracza w nowy etap rozwoju, łącząc sensoryczne doświadczenie zakupowe z najnowocześniejszą technologią. Podczas otwarcia dwutysięcznej drogerii, operator zaprezentował nowy koncept Rossmann Moja Drogeria, którego symbolem jest strefa makijażu wyposażona w technologię Virtual Try-On (VTO). Dzięki rozszerzonej rzeczywistości (AR), klientki mogą teraz wirtualnie przymierzać kosmetyki do makijażu, co rewolucjonizuje proces wyboru produktów.

Jak działa wirtualny makijaż w Rossmannie?

Technologia Virtual Try-On (VTO) to przestrzeń nieustannej inspiracji dla miłośniczek makijażu. Stanowisko VTO, zlokalizowane bezpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. październik 2025 00:30