18.02.2021 / 13:17
StoryEditor

Karty Moja Biedronka używa już ponad 10 mln klientów, to więcej niż mają obywateli Izrael, Białoruś, Węgry czy Austria

Moja Biedronka - karta lojalnościowa sieci Biedronka (Biedronka)
Karta lojalnościowa Moja Biedronka ma już ponad 10 mln milionów użytkowników, a grono to każdego dnia się powiększa. Wprowadzona we wrześniu 2016 r. karta jest najpopularniejszym tego typu programem lojalnościowym w Polsce. Tylko w 2020 roku posiadacze karty mogli skorzystać z ponad 1500 akcji  przeznaczonych dla nich promocyjnych.

Jak wskazują przedstawiciele sieci Biedronka, tylko w ostatniej akcji promocyjnej, 4 mln klientów kupujących z kartą Moja Biedronka odebrało 10 mln voucherów na łączną kwotę pon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Halo Wieś
18.12.2025 / 10:02
StoryEditor
Były wiceprezes Nike będzie rozwijał Sportano. Sportowy e-sklep ma nowego członka rady nadzorczej
Joris van Rooy (fot. Sportano)

Joris Van Rooy, były wiceprezes firmy Nike dołączył do rady nadzorczej firmy Sportano. Ma wspierać zarząd i inwestorów w realizacji nowego etapu rozwoju.

Jako członek Rady, Van Rooy będzie doradzał w zakresie długoterminowej strategii, wydajności komercyjnej oraz rozwoju współpracy z największymi globalnymi i szybko rozwija...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2025 / 10:50
StoryEditor
Rentowność handlu w górę. Detal napędza wyniki firm w polskiej gospodarce
Biedronka, klienci, zakupy

Rentowność przedsiębiorstw w polskiej gospodarce w 2025 roku wyraźnie się poprawia, a jednym z kluczowych beneficjentów tej zmiany pozostaje sektor handlu, w szczególności handel detaliczny. Dane GUS analizowane przez ekspertów Polskiego Instytutu Ekonomicznego pokazują, że rosnąca konsumpcja, stabilizacja kosztów oraz poprawa nastrojów przedsiębiorców sprzyjają wzrostowi marż i większej liczbie firm osiągających zysk netto.

Rentowność średnich i dużych firm rośnie

W okresie styczeń–wrzesień 2025 r. wskaźnik rentowności obrotu netto dla przedsiębiorstw zatrudniających co najmniej 50 osób wynió...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. grudzień 2025 23:25