14.12.2024 / 09:00
StoryEditor

Klienci chcą świętego spokoju! Jak akustyka w sklepie wpływa na decyzje zakupowe klientów w okresie świąt?

Aleksandra Potrykus, specjalistka od marketingu sensorycznego, wiceprezes Mood Media CEE

W świecie marketingu sensorycznego zwykle najwięcej uwagi poświęca się barwom, aranżacji przestrzeni, zapachom czy muzyce. Tymczasem jest jeszcze jeden, często niedostrzegany element, który może znacząco wpłynąć na komfort klientów i ich decyzje zakupowe: akustyka.

Właściwie zaprojektowane środowisko dźwiękowe w sklepie to coś więcej niż przyjemna muzyka w tle – to szereg subtelnych rozwiązań, które oddziałują na nastrój, czas spędzony w s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 21:49
StoryEditor
Auchan zapowiada ofensywę promocyjną. Sieć pobije Biedronkę i Lidla?
Promocje w hipermarkecie Auchan w M1 w Markach

W tym roku sieć sklepów Auchan obchodzi 29-lecie obecności na polskim rynku. To świetny pretekst do uruchomienia kampanii promocyjnej, która może przyćmić działania konkurentów, w tym Lidla i Biedronki, która świętuje od początku roku swoją 30-tkę. Na co mogą liczyć klienci sklepów Auchan w najbliższych dniach?

Sieć Auchan rusza z kampanią "Te urodziny są Naj", która - jak zapewnia operator będzie "prawdziwym świętem okazji – najwięcej Naj, czyli Naj więcej okazji, Naj więcej zniżek i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 18:43
StoryEditor
Handel naciska na Trumpa ws. ceł na towary z Chin. Szefowie trzech największych amerykańskich sieci z wizytą u prezydenta USA
Donadl Trump spotkał się z szefami sieci Walmart, Target oraz Home Depot (fot. Shutterstock)

Prezydent Donald Trump spotkał się 21 kwietnia w Białym Domu z dyrektorami generalnymi trzech największych sieci detalicznych w kraju, czyli Wolmartu, Tergetu oraz Home Depot. Przedmiotem rozmów była polityka celna oraz jej wpływ na biznes handlowe oparte na imporcie - donosi CNBC.

W spotkaniu z Donaldem Trumpem sieć Walmart reprezentował Doug McMillon, sieć Target - Brian Cornell, a sieć Home Depot - Ted Decker, wszyscy trzej w randze dyrektorów gene...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 00:47