18.01.2024 / 15:47
StoryEditor

Koniec ekościemy? Unijne przepisy zakazujące pseudoekologicznego marketingu coraz bliżej

Parlament Europejski przyjął dyrektywę, która ma skończyć z pseudomarketingiem ekologicznym i wprowadzaniem konsumentów w błąd poprzez umieszanie na produktach nieuzasadnionych oświadczeń ekologicznych (fpt. Shutterstock)
17 stycznia Parlament Europejski przyjął dyrektywę, która ma ukrócić tzw. greenwashing. W myśl nowych przepisów na produktach nie będzie można dłużej bez dowodu stosować takich komunikatów jak przyjazny dla środowiska, naturalny, biodegradowalny, neutralny dla klimatu czy ekologiczny.

17 stycznia Parlament Europejski przyjął dyrektywę, która ma ukrócić tzw. greenwashing. W myśl nowych przepisów na produktach nie będzie można dłużej bez dowodu stosować takich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 10:21
StoryEditor
Polski marketplace w euforii – przychody w górę o 63%. Co napędza tak szybki rozwój?
Rekordowe półrocze Erli – jakie są wyniki finansowe za I połowę 2025 roku?

Platforma e-commerce Erli odnotowała rekordowe wyniki za pierwsze półrocze 2025 r. Marketplace zwiększył przychody o 63%, do 120,4 mln zł, a liczba transakcji wzrosła o 57%. Skąd – zdaniem założyciela Adama Ciesielczyka – wziął się tak dynamiczny wzrost?

W artykule przeczytasz:

  • Rekordowe półrocze Erli – jakie są wyniki finansowe za I połowę 2025 roku?
  • Znaczny wzrost liczby nowych sklepów na Erli
  • Jakie kategorie maj...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.08.2025 / 08:58
StoryEditor
Auchan oferuje wyprawkę szkolną dla dzieci leworęcznych i twierdzi, że jest najtańszy na rynku
Auchan oferuje wyprawkę szkolną dla dzieci leworęcznych i twierdzi, że jest najtańszy na rynku  (Shutterstock)

Przygotowania do nowego roku szkolnego zawsze obciążają budżet rodzin, zwłaszcza w okresie wzmożonych wydatków na przybory i odzież dziecięcą. Auchan Polska po raz kolejny rusza z kampanią „Odlotowe ceny na start szkoły”, oferując kompleksową ofertę szkolną połączoną z inicjatywami edukacyjnymi. Jak sieć łączy niskie ceny z bezpieczeństwem i wsparciem dla dzieci w trudnej sytuacji?

Sieć przygotowała ofertę obejmującą trzy tys. artykułów szkolnych, dostosowanych do potrzeb dzieci w każdym wieku – od przedszkolaków po uczniów szkół średnich. Wśród produktów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 18:32