25.05.2023 / 12:53
StoryEditor

Krzysztof Łuczak, Blix na Retail Trends 2023: Jak będą wyglądać gazetki promocyjne jutra?

Krzysztof Łuczak, Head of Retail, Grupa Blix (fot. archiwum WH)
Z badania przeprowadzonego przez UCE Research wynika, że 90 proc. konsumentów twierdzi, że przegląda gazetki promocyjne. Najczęściej robią to 2-3 razy w tygodniu. Ponad 80 proc. Polaków ma zaufanie zawartych w gazetkach informacji – zaznaczył Krzysztof Łuczak, Head of Retail w Grupie Blix podczas prezentacji „Jak będą wyglądać gazetki promocyjne jutra?”, która odbyła się na kongresie Retail Trends 2023.

Na pytanie o to, czy gazetka wiarygodnym źródłem informacji o cenach, aż 62 proc. badanych odpowiada, że „raczej tak” a 23,8 proc., że „zdecydowanie tak”.

Z danyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.06.2024 / 09:00
StoryEditor
Carrefour Polska z nowym dyrektorem handlowym. To doświadczony menedżer sieci
Na zdj. supermarket sieci Carrefour (fot. defotoberg/Shutterstock)
Eric Yung został nowym dyrektorem sprzedaży i łańcucha dostaw w Carrefour Polska. Pracę rozpoczął w czerwcu.

„Dzisiaj mieliśmy zaszczyt gościć na naszych sklepach w Krakowie Dyrektora Handlowego Carrefour Polska Eric YUNG. Jesteśmy niezwykle wdzięczni za tę wizytę, która była dla nas n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2024 / 09:19
StoryEditor
Robert Lewandowski w reklamie Zalando. Ruszyła europejska kampania, w której uczestniczy polski piłkarz
Robert Lewandowski w reklamie Zalando (Zalando)
Zalando chce podnieść sprzedaż odzieży i artykułów sportowych na platformie. Klimatowi sprzedaży tych produktów będą sprzyjać Mistrzostwa Europy w piłce nożnej mężczyzn i XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie, a platforma jeszcze bardziej stara się wzmocnić przekaz przez zaangażowanie sportowców, w tym Roberta Lewandowskiego.

Marketplace Zalando rozpoczął międzynarodową kampanię reklamową, do której zaprosił sportowców i inflencerów modowych. Wśród  pięciu osób biorących udział w reklamie znalazł się...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2024 20:15