02.04.2021 / 17:39
StoryEditor

Miniczekolady przepustką do nagród

Wawel konkurs Dobrze Nadziany (Wawel)
Konkurs Dobrze Nadziany to propozycja dla miłośników miniczekolad z Wawelu. Głównym trofeum jest w nim samochód Hyundai i20. Dodatkowo co miesiąc do wygrania są trzy odkurzacze automatyczne Xiaomi, a co tydzień – trzy nagrody o wartości 500 zł.

Zasady zabawy są proste – wystarczy kupić dowolną miniczekoladę z Wawelu (Advocat, Big Milk, Choco, Danusię, Krówkową, Mocno orzechową lub Toffi), zarejestrować paragon i wykona...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 40% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2025 / 16:24
StoryEditor
Citronex inwestuje 200 mln zł w produkcję i wchodzi w nowy segment

Citronex realizuje inwestycję, która ma wzmocnić jej pozycję na rynku produkcji związanej z sektorem żywności. Powstający obiekt będzie wykorzystywany do produckji żywności, ale jednocześnie firma wchodzi w nowy segment produkcji roślinnej. Co to będzie?

O tym przeczytasz w artykule:

  • Automatyzacja procesów i zastosowanie nowych technologii
  • Nowa działalność Citronexu
  • Kiedy ruszy nowa inwestycja Citronexu?

Grupa Cit...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 13:29
StoryEditor
Piotr Wieloch, Partner Center: Kumulacja rządowych pomysłów uderzających w branżę czyni ten rok najgorszym w historii
Piotr Wieloch, członek zarządu oraz dyrektor ds. marketingu i eksportu w firmie Partner Center (fot. Piotr Waniorek/Żelazna Studio)

Piotr Wieloch, członek zarządu oraz dyrektor ds. marketingu i eksportu w firmie Partner Center, w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl, nazywa mijający rok najgorszym w historii dla branży winiarskiej. Tak krytyczna ocena jest związana z kumulacją pomysłów legislacyjnych, uderzających w sektor, a także wrzucaniem wina do jednego worka z piwem i wódką.

Piotr Wieloch ubolewa nad tym, że wino, które w Polsce stanowi zaledwie 8 proc. spożywanego alkoholu i którego konsumpcja wpisana jest w „powściągliwość i umiar”, traktowane ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. grudzień 2025 14:31