03.01.2018 / 15:24
StoryEditor

Sieć Netto sponsorem tytularnym największej hali widowiskowo-sportowej w regionie  

Dyskont sieci Netto w Poznaniu (materiały własne)
Sieć handlowa Netto została głównym sponsorem Areny Szczecin. Największa hala widowiskowo-sportowa w regionie już 3 stycznia 2018 roku zmienia nazwę na Netto Arena. Zacieśnianie relacji z miastem i jego mieszkańcami poprzez współpracę i wspieranie lokalnych społeczności i inicjatyw jest spójne z wartościami bliskimi marce Netto.

Netto od zawsze było silnie związane z Pomorzem Zachodnim, to właśnie w Szczecinie został otwarty pierwszy sklep Netto w Polsce, a w pobliskim Motańcu znajduje się główna siedzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
10.12.2025 / 16:01
StoryEditor
Znany poseł chce przełamania dominacji dyskontów. Chwali pomysł kupna Carrefoura
Mirosław Maliszewski, poseł, przewodniczący sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Należy podjąć próbę przełamania monopolu wielkich sieci handlowych w handlu spożywczym w Polsce - przekonuje przewodniczący sejmowej komisji rolnictwa, poseł Mirosław Maliszewski.

Przemawiając podczas uroczystości wmurowania kamienia węgielnego pod budowę nowego obiektu handlowego na terenie Rynku Hurtowego Bronisze, poseł Mirosław Maliszewski stwie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 17:29
StoryEditor
Koniec z gorączką last minute! Polacy zmieniają świąteczne nawyki zakupowe [DANE]
Aż 60 proc. Polaków deklaruje, że świąteczne zakupy zrobi w ty roku z większym wyprzedzeniem (fot. Shutterstock)

Polacy mają dość świątecznych zakupów na ostatnią chwilę. Z najnowszego badania SW Research wynika, że sześciu na dziesięciu konsumentów planuje je przyspieszyć, a co drugi chce mieć je z głowy do połowy grudnia. Co motywuje ich do tak radyklanej zmiany podejścia?

Wyniki najnowsze badanie SW Research pozwalają przypuszczać, że tegoroczne przygotowania do Bożego Narodzenia zaczną się wcześniej niż zazwyczaj, a świąteczne rekordy zakupowe p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. grudzień 2025 20:57