26.10.2023 / 14:57
StoryEditor

Młodzi Polacy zarządzają finansami inaczej niż starsze pokolenie. Ale jedni i drudzy w podobnym stopniu szukają rabatów i promocji

Młodzi Polacy robią zakupy inaczej niż ich rodzice czy dziadkowie, nawet jeśli dostrzec można kilka podobieństw (fot. Shutterstock)
Dla wszystkich pokoleń Polaków dominującą strategią budowania oszczędności jest poszukiwanie rabatów i promocji, nawet jeśli wymaga to czasu i wysiłku - wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Credit Agricole.

Credit Agricole przeanalizował w sierpniu i wrześniu br. różnice pokoleniowe w postawach Polaków do zarządzania finansami i oszczędzania. Pod lupę wzięte zostały pokolenia Z (16...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 08:18
StoryEditor
Cen masła podskoczyły w rok o prawie 20 proc., ale... już nie straszą klientów?!
Masło w ujęciu rocznym wciąż mocno drożeje (fot. Shutterstock)

Ceny masła w sklepach były w maju o 18,8 proc. wyższe niż przed rokiem. A jednak... był to najmniejszy wzrost rdr odnotowany w tym roku. Jeszcze w kwietniu masło było droższe o 27,2 proc. w ujęciu rocznym. Co się zmienia?

Jak wynika z analizy Grupy Blix, Hiper-Com Poland, UCE Research i Uniwesytetu WSB Merito, w maju 2025 roku standardowa kostka masła kosztowała w sklepach ok. 7,62 zł (u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.06.2025 / 16:26
StoryEditor
Armagedon w handlu! Zyski sieci dyskontów i supermarketów zmalały o połowę. Spadły też przychody ze sprzedaży [ANALIZA]
Dino goni Biedronkę (fot. Konrad Kaszuba/wiadomoscihandlowe.pl)

Nawet sieci dyskontów i supermarketów odczuły w swoich zyskach utrzymujące się w pierwszych miesiącach br. trudne warunki rynkowe, utrzymujący się wzrost kosztów oraz uderzenie efektu kalendarzowego. Czego handel detaliczny może się spodziewać w ciągu kolejnych miesięcy 2025 r. I czy jest szansa na poprawę?

Według danych GUS, w I kw. 2025 r. wyniki finansowe handlu detalicznego były relatywnie słabe. Roczna dynamika przychodów (1 proc. r/r) zwolniła w porównaniu z IV kw. 2024 r. (1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 06:02