13.05.2024 / 10:37
StoryEditor

Nieznacznie rośnie liczba promocji w sklepach, za to szybko spada liczba gazetek [ANALIZA]

Gazetki elektroniczne wygrywają z papierowymi dostępnością. Są też przyjemniejsze w odbiorze. (fot. Adobe Stock)
Analiza ponad 483 tys. promocji w blisko 3,5 tys. gazetek wykazała, że w I kwartale br. ogólnie sieci handlowe przeprowadziły o 1,5 proc. więcej akcji promocyjnych niż rok wcześniej. Jednocześnie liczba tego typu publikacji spadła o 8,1 proc. rdr.

Według analizy UCE Research, Hiper-Com Poland i Grupy Blix, w I kwartale br. ogólnie sieci handlowe zrobiły o 1,5 proc. więcej promocji w gazetkach niż w analogicznym okresie u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 08:07
StoryEditor
Duża sieć dyskontów spożywczych zapowiada inwestycję, która pozwoli jej przyspieszyć rozwój w Polsce i otworzyć 1000 sklepów
Tłumy klientów podczas otwarcia dyskontu sieci Aldi w Warszawie, fot. materiały własne

Sieć Aldi chce otworzyć w Polsce w perspektywie kolejnych 15 lat ponad 1000 sklepów, które będą obsługiwane przez sześć nowoczesnych centrów logistycznych. Firma konsekwentnie realizuje zapowiedzianą strategię, właśnie zapowiedział inwestycję, która ma pomóc w osiągnięciu założonych celów.

W 2023 r. sieć dyskontów Aldi zapowiedziała, że do 2028 roku chce mieć w Polsce 650 sklepów, zaś w perspektywie dekady aż 1000. Tak rozwiniętą sieć sklepów ma obsługiwać sześć c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 08:00
StoryEditor
Takko Fashion zostaje w Polsce! Sieć dyskontów prowadzi negocjacje dotyczące sklepów [TYLKO U NAS]
W zeszłym roku sieć odnowiła w naszym kraju dwa sklepy w Warszawie i Częstochowie, w tym roku planowana jest kolejna modernizacja (Takko Fashion)

Takko Fashion planuje otworzyć kilkaset sklepów w ciągu najbliższych 3 lat, ale na swoich głównych rynkach (DACH). Tymczasem w Polsce sieć się kurczy - liczy 42 sklepy. Poznaliśmy plany tego niemieckiego operatora związane z naszym rynkiem.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jak radzi sobie sieć Takko w Polsce?   
  • Jakie plany ma sieć Takko w Polsce?
  • Co oferują sklepy Takko Fashion?
Dyskont odzieżowy Takko Fash...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. maj 2025 12:35