12.07.2023 / 08:03
StoryEditor

Co martwi Polaków najbardziej? Gdzie na tej liście znajduje się drożyzna, a gdzie podgrzewany przez rząd temat relokacji uchodźców?

Inflacja i drożyzna to obawa największej części Polaków. Z sondażu IBRiS dla ”Rzeczpospolitej” wynika, że martwi ona aż 35 proc. obywateli (fot. Shutterstock)
Inflacja i drożyzna to temat, który obecnie zajmuje Polaków najbardziej – wynika z najnowszego sondażu IBRiS, przeprowadzonego na zlecenie „Rzecpospolitej”. Uzyskał on blisko 35 proc. wskazań. Co znalazło się na kolejnych miejscach? 

Na drugim miejscu wśród zagadnień,  zajmujących głowy i myśli Polaków najbardziej po zdedycydowanie przodującej inflacji i drożyźnie, uplasowało się bezpieczeństwo pań...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 18:33
StoryEditor
Sieć handlowa zmienia swój mix produktowy. Wyniki i marża w górę
Marcin Szyguła, CFO Wittchen (fot. materiały prasowe)

Producent i dystrybutor akcesoriów, walizek i produktów skórzanych, firma Wittchen odbudowuje dynamikę po słabszym półroczu. W trzecim kwartale 2025 r. firma notuje wzrost przychodów, poprawę rentowności i rekordowy udział e-commerce. Spółka zmienia mix produktowy, inwestuje w logistykę i szykuje się na kluczowy sezon, jednocześnie wzmacniając pozycję marki premium na rynkach zagranicznych.

Sprzedaż i rentowność firmy Wittchen ponownie w górę

W trzecim kwartale 2025 roku Grupa Wittchen odbudowała dynamikę wzrostu. Skonsolidowane przychody wyniosły 119,8 mln z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 14:43
StoryEditor
Eurocash zamyka ponad 100 sklepów Delikatesy Centrum. To jeszcze nie koniec
Na zdj. sklep sieci Delikatesy Centrum (fot. OleksSH/Shutterstock)

Delikatesy Centrum stają dziś przed największą zmianą w swojej historii. Eurocash przeprowadza zdecydowane cięcia, które zmieniają skalę sieci. Co dokładnie stoi za restrukturyzacją?

O tym przeczytasz w artykule:

  • Ile sklepów Delikatesy Centrum zamknął Eurocash?
  • Dlaczego Eurocash restrukturyzuje Delikatesy Centrum?
  • Jaka będzie przyszłość Delikatesów ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2025 05:18