06.12.2021 / 11:49
StoryEditor

Już ponad 70 proc. klientów to smart shopperzy. Przy wysokiej inflacji ich liczba może jeszcze wzrosnąć

Cena w trakcie pandemii i w okresie podwyższonej inflacji odgrywa kluczową rolę w decyzjach zakupowych (fot. Shutterstock)
Już 71 proc. wszystkich konsumentów w Polsce możemy określić jako tzw. smart shopperów - wynika z badań GfK. Liczba takich osób z roku na rok wzrasta, a teraz może dodatkowo przyspieszyć w związku z najwyższą od ponad 20 lat inflacją. Autorzy badania podkreślają, że Polacy i Polki wychodząc do sklepu są już przygotowani do zakupów: często mają listę zakupową, wiedzą, które produkty w jakim sklepie będą na promocji, a w głowie mają zakodowane ceny najczęściej kupowanych przez siebie produktów.

Smart shopperzy nie są nabywcami, którzy szukają w sklepach najtańszych produktów. To osoby wypatrujące ciekawych, głębokich promocji, dobrze zorientowane w cenach popularnych p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 14:29
StoryEditor
Ruszył dubeltowy koncept – market alkoholowy Groszek z barem Subway. Połączone placówki czynne są całodobowo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Paweł Pałysa, właściciel firmy Maximus, która prowadzi sklepy alkoholowe i spożywcze pod szyldem Groszek, uruchomił w Garwolinie pod Warszawą unikalny koncept sklepu, w którym połączył ofertę marketu z alkoholem oraz punktu gastronomicznego Subway, prowadzonego przez osobny podmiot. Obie placówki funkcjonują na wspólnej sali sprzedaży.

Obiekt o łącznej powierzchni sprzedaży ok. 180 mkw. zajmuje market alkoholowy, działający pod szyldem sieci Groszek, rozwijanej przez Grupę Eurocash, a także bar operuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 16:25
StoryEditor
Grupa MOL finalizuje rebranding stacji własnych. Jakie ma plany wobec franczyzy?
Firma MOL Polska jest na zaawansowanym etapie rebrandingu stacji paliw Lotos nabytych w 2022 roku od Grupy Orlen. Obecnie ok. 90 proc. punktów własnych spółki działa już pod nowym barwami, a do końca pierwszej połowy roku ten etap zostanie sfinalizowany.

Następnie MOL Polska przystąpi do rebrandingu stacji franczyzowych. Według planów do końca 2024 r. łącznie ok. 80 proc. wszystkich stacji spółki ma już działać pod marką MOL Pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 21:57