08.01.2020 / 11:25
StoryEditor

70 proc. Polaków zaplanowało już wydatki na ten rok

(fot. Łukasz Rawa)
W zeszłym roku co trzeci Polak zrealizował swoje plany finansowe. Noworoczne plany wydatków na najbliższe 12 miesięcy zrobiło już niemal 70 proc. Polaków. Najwięcej pochłoną codzienne wydatki, wyjazdy wakacyjne oraz remonty mieszkań.

Nowy Rok to nie tylko czas podejmowania noworocznych postanowień, ale również planowania  finansów na najbliższe 12 miesięcy. W 2019 r. swoje plany wydatkowe zrealizowała 1/3 Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 08:50
StoryEditor
Biedronka wstydzi się ukraińskiego producenta marki własnej? Dostawca ma złą prasę w Polsce

Sieć Biedronka nie pokazuje na opakowaniach swojej marki własnej lodów Marletto, że jednym z producentów jest firma z Ukrainy, choć jeszcze do niedawna to robiła. Dyskonter twierdzi, że to efekt decyzji biznesowych i ochrony informacji handlowych, ale być może wpływ na to mają inne przedsięwzięcia Ukraińców w Polsce.

Marletto to popularna marka własna lodów sieci Biedronka. Dostępna jest w najważniejszych kategoriach – m.in. lodach na patyku, rożkach czy familijne w pudełkach. Produkuje je c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.07.2024 / 08:50
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Dino, Żabka, Biedronka, Auchan, Eurocash, Wendy‘s, akcyza, prohibicja
Sprawdź, jakimi tematami żyła branża handlowa w ostatnich dniach (fot. wiadomoscihandlowe.pl; Shutterstock; mat. prasowe; Kamil Gliwiński/Unsplash)
Pomimo wakacji, w branży handlowej dzieje się naprawdę wiele! Sieci ruszają z testami konceptów, zdradzają plany na najbliższe lata i publikują raporty finansowe, będące kopalnią danych... Sprawdź, jakie tematy dominowały na naszym portalu w tym tygodniu.

1. Dino pracuje nad uruchomieniem eDino.pl! Co to będzie?! [NASZ NEWS]

Właściciel marketów Dino, który w tym roku kupił internetowy sklep z kosmetykami eZebra.pl, robi nastę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:58