18.05.2020 / 11:33
StoryEditor

Bojący się koronawirusa oceniają wysoko Empik, a ci bez obaw Media Expert

(Unsplash.com)
Strach przed koronawirusem wpływa na postrzeganie marek sieci sklepów. Osoby obawiające się zakażenia oceniają wysoko Empik, Ikeę i Castoramę, natomiast nie wykazujący obaw na pierwszych miejscach stawiają Media Expert, Media Markt oraz również Ikeę.

Agencja Inquiry, przeprowadzająca cykliczne badania YouGov BrandIndex, tym razem sprawdziła, jak Polacy postrzegają marki przez pryzmat swoich obaw o zdrowie w dobie pandemii Co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 11:24
StoryEditor
Polska jest potęgą na europejskim rynku magazynowym, jednak obecnie notuje spowolnienie aktywności inwestycyjnej
Polska jest potęgą na europejskim rynku magazynowym (mat. prasowe)

Polska wyrosła na potęgę na rynku magazynowym – zajmujemy 5. miejsce w Europie pod względem zasobów. Obecnie nowa podaż spadła jednak o 20 proc. rok do roku, a liczba powierzchni w budowie aż o 41 proc. Co to oznacza dla rynku pracy i zabezpieczenia procesów logistycznych i produkcyjnych? Komentuje Jakub Kizielewicz, prezes zarządu Grupy Opteamic, kompleksowego dostawcy outsourcingu procesowego dla logistyki i produkcji.

Pierwszy kwartał 2025 roku potwierdził, że polski rynek powierzchni magazynowo – przemysłowych, mimo braku rekordowych wyników, pozostaje stabilny i dojrzewa operacyjnie. Według...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2025 / 14:29
StoryEditor
Mega fuzja na rynku dyskontów wisi w powietrzu. Aldi Nord i Aldi Süd połączą się?
Mega fuzja wisi w powietrzu. Aldi Nord i Aldi Süd połączą się (fot. archiwum + materiały prasowe)

Aldi Nord i Aldi Süd mogą połączyć się i działać jako jedna gigantyczna sieć handlowa. Co ta mega fuzja oznaczałoby dla całej branży?

W artrykule przeczytasz:

  • Czy sieci handlowe Aldi Nord i Aldi Süd zjednoczą siły?
  • Dlaczego doszło do rozłamu w sieci sklepów Aldi?
  • Jak przebiega podziała między sieciami Aldi?
  • Co oznaczałby dla rynku ich ponowne połączenie?

Czy sieci handlowe Aldi Nord i Aldi Süd zjednoczą siły?

Jak podaje niemiecki „WirtschaftWoche” wkrótce może dojść do połączenia dwóch siostrzanych sieci handlowych: Aldi Nord i Aldi Süd. Podobno o takiej możliwości rozmawiają rodziny obu założycieli spółek. Gdyby tak się stało, wówczas powstałaby wspólny holding, w której udziały zostałyby podzielone równo pomiędzy fundacje reprezentujące różne gałęzie rodziny.

Takie informacje mają pochodzić z otoczenia rodziny założycielu obu sieci marketów. Byłby to kolejny kierunek we współpracy między oboma podmiotami, która i tak jest już dość ścisła. W ostatnim czasie współpraca została rozszerzona nawet na marki własne oraz niektóre kampanie reklamowe.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 04:29