07.02.2020 / 09:19
StoryEditor

Branża tytoniowa triumfuje po ograniczeniu szarej strefy

(fot. Pixabay)
W 2019 r. liczba sprzedanych w Polsce papierosów wzrosła o 6,8 proc. Udziały rynkowe szybko zwiększa podgrzewany tytoń – podaje dziennik „Puls Biznesu”.

W gronie dużych rynków unijnych Polska bardzo się wyróżnia. O ile w całej Unii liczba sprzedanych papierosów spadła w ub.r. o 2 proc., a we Francji aż o 7,4 proc., o tyle w Pols...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.09.2025 / 18:17
StoryEditor
Poczta Polska znalazła pomysł na zwiększenie sprzedaży. Średnia wartość koszyka zakupowego przekroczyła 200 zł
Jesienią Poczta Polska rozpocznie restrukturyzację kadrową (Shutterstock)

Poczta Polska konsekwentnie inwestuje w rozwój kanałów cyfrowych, a uruchomiony ponad rok temu e-sklep sklep.poczta-polska.pl stał się ważnym elementem tej transformacji. Oferta sklepu liczy już blisko 7 tysięcy produktów, a średnia wartość koszyka zakupowego w 2025 roku wzrosła aż o 40%, przekraczając 200 zł.

To efekt nie tylko rosnącego zainteresowania klientów, ale przede wszystkim przemyślanej strategii rozwoju e-commerce Poczty Polskiej.

– Dziś klienci oczekują wygody, dostęp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2025 / 13:55
StoryEditor
Pogoda popsuła szyki producentom wielu kategorii. Sprzedaż niektórych produktów spadła nawet o kilkanaście procent
Lody to jedna z kategorii szczególnie wrażliwych na pogodę

W sierpniu 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych utrzymała się na podobnym poziomie jak rok wcześniej, natomiast łączna liczba transakcji spadła aż o 7 proc. Które kategorie ucierpiały najbardziej?

Z artykułu dowiesz się:

  • Jak sprzedawało się piwo 0% w sierpniu?
  • Sprzedaż soków i czekolad w małych sklepach
  • Ile produktów klienci kupują średnio w małych sklepach?...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. wrzesień 2025 18:29