29.04.2021 / 19:39
StoryEditor

Co czwarty Polak nie wie, gdzie może oddać zużyty sprzęt RTV lub AGD

Co czwarty Polak nie wie, gdzie może oddać elektrośmieci (Unsplash.com)
W ciągu ostatnich pięciu lat zużyty sprzęt RTV lub AGD do utylizacji oddało 35 proc. respondentów. 31 proc. osób przekazało go w ostatnim roku, a 8 proc. nawet w ciągu ostatniego miesiąca. Jednocześnie co czwarty badany (26 proc.) przyznał, że nigdy nie oddał sprzętu do utylizacji.  To wyniki sondażu przeprowadzonego na zlecenie MediaMarktSaturn Polska przez firmę badawczą SW Research.

Prawie połowa badanych (46 proc.), zadeklarowała, że odnosi zużyty sprzęt do odpowiedniego, lokalnego punktu zbiórki. Niemal co piąty respondent (18 proc.) oddaje taki sprzęt do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 18:00
StoryEditor
Żywiec wycofuje piwo ze sklepów. Fatalna pomyłka przy produkcji
Błąd w fabryce piwa Żywiec (Shutterstock)

Piwo marki Żywiec wycofywane jest ze sklepów. Chodzi o produkt Żywiec Jasne Pełne 0,5 l o zawartości alkoholu 5,5 proc. Niektóre butelki zostały omyłkowo oznaczone jako bezalkoholowe na linii produkcyjnej. Firma poinformowała Główny Inspektor Sanitarny i wydała komunikat dla klientów.

Grupa Żywiec poinformowała GIS, że w wyniku błędu na linii produkcyjnej do niektórych butelek piwa Żywiec Jasne Pełne zastosowano niewłaściwą etykietę tylną (tzw. kontretykiet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 14:35
StoryEditor
Kaufland wygasi 1 września punkty lojalnościowe z Kaufland Card! Jak je uratować?
Kaufland ma w Polsce ok. 250 sklepów
Na początku września Kaufland wygasi punkty gromadzone przez uczestników programu lojalnościowego. To jedna z dwóch takich akcji w roku. Klienci sieci sklepów otrzymali odpowiednie powiadomienia.

Klienci sieci Kaufland otrzymali wiadomości ze stanem konta Kaufland Card. Detalista powiadomił uczestników, programu aby wymienili swoje punkty uzyskane w akcji lo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 07:32