18.08.2020 / 18:09
StoryEditor

Hipermarkety tracą na znaczeniu. Kolejne badanie potwierdza siłę dyskontów

Hipermarkety rzadziej wybierane, jako miejsce zakupów uzupełniających wśród klientów dyskontów i supermarketów. (wiadomoscihandlowe.pl)
Hipermarkety są rzadziej wybierane jako miejsce zakupów uzupełniających wśród klientów dyskontów i supermarketów, a jednocześnie więcej klientów hipermarketów uczęszcza na zakupy także do dyskontów i  supermarketów – takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez Proxi Cloud.

Firmy sprawdziły, jak zmieniły się trendy współkupowania wśród konsumentów. Zbadano ilu klientów sklepów danych formatów odwiedziło również sklepy innych sieci z tego samego seg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 22:06
StoryEditor
Rekordowa sprzedaż Bio Planet i ambitne plany rozwoju dystrybutora i producenta produktów ekologicznych. Firma zakończyła proces selekcji marek
Sylwester Strużyna, prezes zarządu Bio Planet
Bio Planet S.A. w 2023 roku wypracowała 254,6 mln zł przychodu ze sprzedaży towarów, usług i materiałów. Spółka wykazała zatem znaczący wzrost w stosunku do roku 2022 (w którym przychody wyniosły 201,4 mln zł), tak więc poprawiła wynik aż o 26,4 proc. Wzrost sprzedaży przyniósł także umiarkowany wzrost zysku netto z poziomu 0,6 mln zł w 2022 r. do 0,9 mln zł w 2023 r. (+62,7 proc.). Całkowita spłata przejęć dobiegnie końca w styczniu 2026, co przełoży się na poprawę wskaźników finansowych, płynności oraz rentowności w kolejnych latach.

- Mimo, iż wypracowaliśmy wyższy zysk netto w stosunku do 2022 r., z punktu widzenia zarządu rentowność netto osiągnięta przez spółkę nie osiągnęła satysfakcjonującego poziomu. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 11:09
StoryEditor
Woda Perrier z bakteriami kałowymi. Nestle zniszczyło 2 mln butelek
Woda butelkowana Perrier (Shutterstock)
Firma Nestle poinformowała, że 24 kwietnia br. zniszczyła aż dwa miliony butelek wody mineralnej Perrier. Pięć dni wcześniej spółka otrzymała formalne wezwanie do natychmiastowego zawieszenia działalności w jednym z siedmiu zakładów wydobycia wody w Vergèze na południu Francji – donosi lemonde.fr.

Zniszczenie butelkowanej wody mineralnej przez koncern Nestle było środkiem zapobiegawczym z powodu wykrycia bakterii kałowych w jednej ze studni w jej zakładzie w mieście Verg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 15:41