08.04.2020 / 15:33
StoryEditor

Jak pandemia koronawirusa zmieniła nastroje polskich konsumentów? Jakie emocje odczuwają Polacy?

(Tesco UK))
Obserwujemy, że w czasie pandemii koronawirusa nastroje polskich konsumentów uległy znaczącej zmianie. Konsumenci i producenci adaptują się do funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Jednocześnie wiele z dotychczas znanych zachowań i preferencji konsumenckich nie jest już aktualna. Na ile zmiana będzie trwała, a na ile jest tylko epizodyczna – pokażą najbliższe miesiące, po zakończeniu ogólnopolskiej kwarantanny.

Agencja badawcza Open Research zapytała polskich konsumentów jak czują się w obecnej sytuacji (epidemia, kwarantanna). 65 proc. Polaków odczuwa negatywne emocje. Istotnie częś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.09.2023 / 09:33
StoryEditor

Orlen rozesłał pracownikom stacji paliw instrukcję, jak ukrywać przed klientami brak paliwa!

Logo PKN Orlen (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Orlen przygotował swoich pracowników na "sytuację tymczasowego braku paliwa na stacji". Płocki koncern wyznaczył standard oznaczania dystrybutorów w takich wypadkach. Instrukcja m.in. "kategorycznie zakazuje" informowania, że stacja jest nieczynna z powodu braku paliwa. Czy zarząd przygotowuje firmę na totalny kryzys?

Orlen już na początku września rozpoczął przygotowania na wypadek braku paliw na stacjach. Dział standardów i relacji z klientami sieci detalicznej płockiego koncernu wyprodu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.09.2023 / 13:36
StoryEditor

Kaufland otworzył wyjątkowy sklep na Słowacji. Cały z drewna

Drewniany Kaufland w Bratysławie (fot. Linkedin/michał maciejczak)
W stolicy Słowacji Bratysławie powstał jeden z największych drewnianych sklepów w Europie. To odpowiedź sieci Kaufland na trendy prośrodowiskowe.

Konstrukcja drewniana pomoże przede wszystkim zaoszczędzić CO2. Z wyliczeń sieci wynika, że chodzi aż o 514 ton w porównaniu do klasycznej konstrukcji betonowej. Podobny, jednak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30. wrzesień 2023 14:21