29.09.2021 / 09:17
StoryEditor

Karmę dla zwierząt najczęściej kupujemy w supermarkecie, na utrzymanie futrzaków wydajemy do 200 zł miesięcznie

Na utrzymanie zwierząt wydajemy najczęściej do 200 zł miesięcznie (Unsplash.com)
Z okazji przypadającego na 4 października Światowego Dnia Zwierząt, PAYBACK postanowił bliżej przyjrzeć się opiekunom zwierząt oraz ich preferencjom zakupowym. Przedstawiamy wyniki ankiety Payback Opinion Poll.

Okazuje się, że ponad połowa ankietowanych (56 proc.) ma zwierzaka, a 60 proc. osób z grupy respondentów, którzy go nie posiadają, deklaruje, że chciałoby mieć zwierzę, ale nie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2024 / 13:17
StoryEditor
Sieć Douglas modernizuje swój portfel sklepów w Polsce. Jak zmieniają się salony?
Grupa Douglas

Sieć perfumerii Douglas, otwiera nowe sklepy i modernizuje kolejne punkty sprzedaży stacjonarnej. Do kończ lipca w galerii OMNI Molo w Szczecinie oraz w galerii Madison w Gdańsku ruszą świeżo zmodernizowane placówki. Lider branży beauty stawiając na wyjątkowe doświadczenia zakupowe konsumentów, zapewnił szereg udogodnień oraz innowacyjnych rozwiązań.

Jednym z fundamentów ekspansji Douglas w Polsce jest dostosowanie wszystkich przestrzeni do jak najbardziej aktualnego i nowoczesnego konceptu Douglas Beauty Store, który d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2024 / 08:20
StoryEditor
Carrefour inwestuje w marki własne, retail media i e-commerce oraz rozwija zakupy poprzez sojusz Eureca
Na zdj. Carrefour Market w Bukareszcie (fot. Cristi Dangeorge/Shutterstock)

Grupa Carrefour przy okazji publikacji wyników pochwaliła się progresem w realizacji celów wyznaczonych w strategii rozpisanej do 2026 r. Jednym z sukcesów jest rozwój sprzedaży internetowej. W pierwszym półroczu wszystkie platformy e-commerce Carrefoura zanotowały GMV na poziomie 2,8 mld euro.

Taki wynik GMV (wartość brutto towarów) oznacza wzrost o 30 proc. rok do roku. W tym obszarze Carrefour wyróżnił rynek brazylijski, gdzie udało się zwiększyć GMV aż o 46 proc. r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 17:01