25.11.2021 / 18:12
StoryEditor

Konsumenci nie zrezygnują z zakupów. Skorzystają z okazji w ramach Black Friday

Konsumenci nie zrezygnują z zakupów z okazji Black Friday (materiały prasowe)
Aż 86 proc. gospodarstw domowych w Polsce odczuwa wzrost cen bardziej niż zwykle – wynika z najnowszego badania ZPF i IRG SGH. Mimo to, rośnie skłonność Polaków do ponoszenia wydatków na dobra trwałego użytku. Konsumenci nie chcą także rezygnować ze specjalnych okazji do zakupów.

W ostatnich latach Black Friday nie ma za wiele wspólnego z pierwotnym zamysłem, czyli możliwością zrobienia zakupów w okazyjnych cenach jedynie w ostatni piątek listopada. Obec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 15:30
StoryEditor
Siła nabywcza Polaków rośnie, ale wciąż poniżej średniej europejskiej. Jest nowy lider krajowego rankingu
Jak duża jest siła nabywcza polskich konsumentów? (fot. Shutterstock)

W 2025 roku Europejczycy dysponują coraz większymi dochodami rozporządzalnymi, jednak różnice pomiędzy krajami pozostają znaczące. Polska kontynuuje stopniowy wzrost siły nabywczej, ale dystans wobec zachodnich państw Europy jest wciąż wyraźny.

Według raportu "NIQ Purchasing Power Europe 2025", przeciętna siła nabywcza w Europie w 2025 roku wynosi 20 tys. 291 euro na mieszkańca, co oznacza wzrost o cztery proc. w poró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 20:03
StoryEditor
Sieć Smyk wchodzi na giełdę – start oferty publicznej i publikacja prospektu. Co tam jest?
Prezes Grupy Smyk Michał Grom

Grupa Smyk Holding, lider na rynku produktów dla dzieci w Polsce, rozpoczyna nowy etap w swojej historii. Spółka opublikowała prospekt emisyjny i 23 października 2025 roku rozpocznie pierwszą publiczną ofertę akcji. IPO obejmuje nie więcej niż 13 636 364 nowych akcji emitowanych przez spółkę oraz maksymalnie 18 410 214 akcji sprzedawanych przez dotychczasowego akcjonariusza – AMC V Gandalf SA.

Cena maksymalna dla inwestorów indywidualnych została ustalona na poziomie 13 zł za akcję. Zgodnie z harmonogramem, ostateczna liczba akcji i ich cena zostaną ustalone około 30 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 16:10