20.06.2022 / 18:16
StoryEditor

Marka własna rośnie w siłę. Jak wypada Polska na tle innych krajów europejskich?

Marki własne rosną w siłę (materiały własne)
Produkty szybko zbywalne marki własnej są coraz bardziej popularne. W 2021 r. w trzech krajach Europy wolumen ich sprzedaży przekroczył 50 proc.! Ze zrozumiałych powodów w ujęciu wartościowym odsetki były niższe. W kraju o największym nasyceniu marka własna odpowiadała za ponad 57 proc. łącznego wolumenu sprzedaży FMCG.

Marki własne od lat nie są domeną uboższych gospodarek. Wprost przeciwnie – królują na rynkach o najwyższym dochodzie rozporządzalnym gospodarstw domowych. Liderem rankingu pod ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 11:11
StoryEditor
Carrefour cieszy się z nowego hitu sprzedażowego. Kulinarni konserwatyści mogą poczuć się nieswojo…
Seria produktów FoodBugs (mat. prasowe)
Carrefour Polska w ubiegłym roku wprowadził do oferty jadalne owady. Pilotaż zakończył się sukcesem, w związku z czym detalista rozszerzył dostępność tego innowacyjnego asortymentu o 11 nowych lokalizacji. Obecnie nietypowe przysmaki dostępne są w 38 sklepach sieci w całej Polsce.

W ofercie sieci Carrefour znajduje się szeroki wybór tego produktów spożywczych wytwarzanych na bazie owadów, jednak wyraźnie widać zainteresowanie konsumentów konkretnymi pozyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 10:05
StoryEditor
Krynica Vitamin ze stratą w wyniku sporu z kontrahentem. Bez niego też nie byłoby najlepiej
Piotr Czachorowski, prezes Krynicy Vitamin (fot. mat. pras.)
Krynica Vitamin pokazała swoje wyniki finansowe za 2023 rok. W efekcie sporu z jednym z kontrahentów jest odpis w wysokości ponad 12 mln złotych, który spowodował, że firma znalazła się pod kreską. Nawet gdyby go jednak nie było, firma i tak miałaby gorszy wynik niż rok wcześniej.

Przede wszystkim zmniejszyły się przychody ze sprzedaży producenta napojów. W 2023 roku wyniosły one  359 mln zł wobec 377 mln w 2022 roku. Ponadto Krynica Vitamin odnotowała 11...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2024 22:28