21.06.2018 / 12:05
StoryEditor

Zakaz handlu w niedzielę nakręca branżę turystyczną

(fot. freeimages.com)
W niedziele wolne od handlu Polacy myślą o wakacjach i planują przeznaczyć większy budżet na tegoroczny wakacyjny urlop. Największe grupa ankietowanych zamierza wydać pomiędzy 3891 a 7720 zł.

Badanie przeprowadzone przez wyszukiwarkę Kayak.pl pokazuje, że 47 proc. Polaków przeznaczy w tym roku ponad 3891 zł na rodzinny urlop. Wyniki ankiety pokazują, że w porównaniu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 14:21
StoryEditor
Biedronka kontra Lidl. Czy wojna cenowa między tymi sieciami się kończy, czy to tylko chwilowe zawieszenie broni?
Przekaz Biedronki Lidl w najnowszych gazetkach promocyjnych, obowiązujących od 2 maja znacząco się od siebie różni. Pierwsza sieć odpuszcza wojnę cenową, druga wręcz przeciwnie (fot. Wiadomości Handlowe)
W środku długiego weekendu, 2 maja, Biedronka opublikowała kolejną gazetkę promocyjną. Analiza jej zawartości wskazuje na znaczącą zmianę w strategii komunikacyjnej dyskontera albo przynajmniej na czasowe zawieszenie broni w walce na ceny toczonej od miesięcy z siecią Lidl.

Biedronka przyzwyczaiła nas już do tego, że w każdej wydawana przez sieć na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy gazetce promocyjnej pojawiły się komunikaty podtrzymujące temper...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 14:03
StoryEditor
Nowe sklepy Dino w 2024 roku. Sporo ich powstaje na Podkarpaciu, w woj. świętokrzyskim, mazowieckim i opolskim
Sklep sieci Dino (Shutterstock)
Według najświeższych informacji umieszczanych w prasie i serwisach ogłoszeniowych, Dino jest w trakcie budowy lub dopiero planuje uruchomić wiele sklepów w województwach podkarpackim, świętokrzyskim, mazowieckim, warmińsko-mazurskim i opolskim.

Podkarpacie czy okolice Kielc to rejony kraju, gdzie sieć supermarketów nie była do tej pory mocno reprezentowana. Dino rozwijało się głównie w zachodniej Polsce, ale stopniowo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. maj 2024 14:54