01.08.2023 / 17:37
StoryEditor

Polacy nie chcą już być trendy. To źle wróży producentom i sprzedawcom ubrań, gadżetów elektronicznych, ale też kosmetyków, głównie tych markowych

Z badania EY wynika, że większość Polaków (65 proc.) planuje częściej nabywać rzeczy używane (fot. Shutterstock)
Większość Polaków nie odczuwa potrzeby nadążania za najnowszymi trendami w modzie, jak i w obszarze technologii. Co więcej, ponad połowa mieszkańców naszego kraju stwierdza, że dobrze czuje się we własnej skórze i nie widzi potrzeby stosowania kosmetyków – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą EY.

Badanie EY Future Consumer Index 2023 pokazuje, że obraz typowego polskiego konsumenta uległ w ostatnim czasie diametralnej zmianie. Wynika z niego, że większość mieszkańców nas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 23:21
StoryEditor
Znana w Polsce sieć modowa planuje przegląd opcji strategicznych. Czy marka pójdzie na sprzedaż?
Kolekcja ubrań z sieci sklepów modowych New Look

New Look, jedna z największych brytyjskich sieci odzieżowych, przygotowuje się do przeprowadzenia strategicznego przeglądu, który może zakończyć się sprzedażą firmy w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Według informacji przekazanych przez Sky News, właściciele marki – firmy inwestycyjne Alcentra i Brait – rozpoczęli rozmowy z bankami, których eksperci  mają przeanalizować przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 11:20
StoryEditor
Gigant handlowy już wie, jak zwiększyć koszyk zakupowy. Te badania pokazały, na co warto postawić!
Koszyk na zakupy w sklepie sieci Dino

Sztuczna inteligencja (AI) coraz śmielej wkracza w nasze życie, a jej rola w procesach zakupowych staje się kluczowa. Z najnowszego raportu „Retail Rewired 2025” opublikowanego przez sieć Walmart wynika, że konsumenci ufają AI bardziej niż influencerom, co może zrewolucjonizować branżę handlową. Giganci tacy jak Walmart już wiedzą, na co warto postawić, aby znacząco zwiększyć koszyk zakupowy.

AI vs. Influencerzy: Kto wygrywa bitwę o zaufanie konsumenta?

Jeszcze niedawno to influencerzy kształtowali trendy i decyzje zakupowe milionów. Dziś ich pozycja jest zag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 02:49